בתשובה לאיציק ש., 17/02/06 0:51
חובה לקרוא 369178
לאילו וגם לאילו אני משלם, ורואה את ההבדל בתמורה ובאיכות השירות.
אתה מכה ידיים פרטיות על כל שעל, כל פעם שאתה קונה מוצר אתה מכה את המתחרה ומתגמל את היצרן. המכות התכופות האלו הן שיצרו (ויוצרות) את השוק החופשי. כבר שנים שאני מקבל לפחות פעם בשנה טלפון מאחת העובדות של גברת אריסון לבדוק עד כמה אני מרוצה מהשירות, כי שם יודעים טוב מאוד שהבנק המתחרה נמצא מעבר לכביש. לאחרונה גם משרדי הממשלה פיתחו תודעת שירות, אבל רק בכל הקשור לקבלת קהל והזזת טפסים, בביצוע עדיין כושלת הממשלה בכל הדרגים (ע''ע שירותי המשטרה, אכיפת החוק, רגולציה בתחומים כגון תחבורה ציבורית ותקשורת וכד').
חובה לקרוא 369191
ואללה? אני לא זוכר שקיבלתי אפילו שיחה אחת כזאת אי פעם, ואני לקוח של אותו בנק כבר עשרות שנים.
חובה לקרוא 369239
אולי יש איזו חוקיות לבחירה שלהם.
חובה לקרוא 369241
אז איך העמלות כל כך דומות?
חובה לקרוא 369293
בתוך הבנק בין לקוחות אין שום דמיון בעמלות, כמה שיש לך יותר כסף, יכולת המיקוח שלך גדולה יותר.
בין הבנקים ישנה תחרות, אבל כזו שמווסתת הממשלה. הדבר גורם לעמלות דומות (שמית), אינני בקיא בדמיון בסכומים, אבל אם הבנקים בישראל לא טובים בעיניך, גם בנקים בחו''ל פתוחים בפניך.
חובה לקרוא 369457
אויל דוקא מפני שאני לקוח שלהם כבר כמה עשרות שנים אני מופיע אצלם עם הסימון ''לקוח מובטח, לא צריך להתאמץ''.
אני דווקא גרמתי להם להתקשר 369629
מילאתי בדיסקונט טופס תלונה באתר שלהם. משהו כללי על השרות שהרגשתי שאני לא מקבל. מנהל הבנק התקשר אלי למחרת, ואף ציוות אותי ''לפנים משורת הדין'' (ז''א למרות שאני עני) לצוות בנקאות אישית וכו' וכו'.

הופתעתי אני חייב לאמר.
אני דווקא גרמתי להם להתקשר 369645
זה דיסקונט, לא הפועלים.
חובה לקרוא 369644
"אויל"? אתה מתכוון אליך או לבנק?

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים