בתשובה לראובן, 07/05/06 13:17
מילה רעה 383477
מנקודת ראות צרכנית - כן, עשית בחירה גרועה כצרכן. לא נורא, מתקנים בפעם הבאה...
כאבים ללא בניה 383481
כן, גם אני מנחם את עצמי שבבית הבא אעשה שגיאות אחרות. אבל עכשיו בוא נפעיל את הלוגיקה של שכ"ג: יוסי בעצם טוען שרוב הארכיטקטים הם גרועים, ובכל זאת הם פעילים, משמע שקשה מאוד לגלות מראש את הצדיקים בסדום. האם זאת תהיה גזענות להניח מראש שהארכיטקט הבא שאבחר יתברר כגרוע גם הוא? זה לא שלא קיבלתי המלצות טובות על הראשון.
כאבים ללא בניה 383490
או שלא ידעת מה לבקש מהאדריכל ולכן לא קיבלת מה שעכשיו נראה לך שהיית צריך לקבל. או, ביקשת ולא קיבלת ולכן התפשרת, ולכן אין לך סיבה לטעון לטובתך.
כאבים ללא בניה 383492
יפה. אין אדריכלים גרועים, רק קליינטים בורים. אז על מה כתבת את המאמר?
כאבים ללא בניה 383520
הוא דיבר בפירוש גם על צורך בחינוך הצרכנים.
כאבים ללא בניה 383530
האדריכלים הגרועים מנצלים את הצרכנים הבורים. ככה זה בכל מקצוע, לא?!
כאבים ללא בניה 383542
הכל עניין של כמות. יש מקצועות ששם המקצוע הוא נרדף ל''רמאי'', לאו דווקא משום שהצרכנים בורים, אלא משום שדרישות המקצוע מושכות סוג מסויים של אנשים.
כאבים ללא בניה 383547
אז האדריכלים לא רמאים, פשוט עצלנים, נצלנים או לא מוכשרים. כל תכונה לחוד ואם יש שילוב של כל התכונות, אז נפלנו עמוק. לא כולם, יש כמה יחידי סגולה שאיכפת להם, סימפטים, יצירתיים,אמיתיים ולוקחים את התפקיד שלהם ברצינות הראויה לכך, ראויים לתפקיד ולמעמד.
שם רע ל 5% הנותרים 383560
לא יודע לדבר על *ה*אדריכלים. אולי במקרה נפלתי על אחד גרוע.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים