בתשובה לדובי קננגיסר, 16/10/01 10:52
השפעות סוציו-אקונומיות 38905
גם אני לא מתלהב מהכותרת ההיא של "הארץ". יש מקום לניסוח כזה כשמדובר על ניבוי ("הסיכוי של בעלי ציון פסיכומטרי גבוה מ-‏780 להצליח בלימודי חקלאות גבוה פי 1.5 מהסיכוי של בעלי ציון נמוך מ-‏600"). אני משער שבמקרה דנן, ההווה מאפשר לנבא היטב את העתיד הקרוב (נאמר - את עתידם של מי שמסיימים תיכון השנה).
השפעות סוציו-אקונומיות 48130
העובדות מדברות בעד עצמם. תושבי רעננה רוצים להיות היחידים שיהיו זכאים ללמוד באוניברסיטה. וזאת באמצעות כספי משלם המיסים שגר באופקים.
במקרה או שלא במקרה תושבי אופקים משתכרים פחות מתושבי רעננה.
זוהי מדיניות ממשלתית שמנציחה את הפערים החברתיים.
השפעות סוציו-אקונומיות 48152
כאחד שהעיד על עצמו שיש לו תואר (כנראה בצטיינות) בכלכלה, אני מתפלא על התגובה שלך. סביר להניח שאתה יודע שהמיסוי בישראל הוא פרוגרסיבי, דהיינו כנראה שהוריו של אותו תלמיד תושב רעננה משלמים הרבה יותר מיסים מאשר הוריו של התלמיד תושב אופקים.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים