בתשובה לעוזי ו., 05/06/06 19:32
ועוד שתי שאלות 389639
אגב, לא ממש הבנתי למה אופציה 1 היא פתרון, אבל אולי זה כי אני לא עוקב. האם הקטסטרופה הנוכחית היא תוצר של מדיניות מעבר לא נבונה למקורות נקיים?
ועוד שתי שאלות 389642
סיפור שהיה כך היה‏1: חברת חשמל התבקשה להעביר את תחנת הכח ברידינג לגז בהגיע המועד הנקוב לא עשתה זאת ועל כן קיבלה מספר הארכות, בהסתיים ההארכה האחרונה (לפני הבחירות האחרונות), נסגרה התחנה בהוראת השר לאיכות הסביבה.

כמו כן, קראתי היום שישנן עוד שתי תחנות כח חדשות, שאינן מופעלות בשל סכסוך בין הממשלה לועד עובדי חברת החשמל.

לשאלתך לגביי הרמזור, כמה אנשים נהרגים בתאונות דרכים בצמתים מרומזרים? תחושתי היא שמדובר במעט הרוגים יחסית.

1 הכל מזכרוני הקודח.
ועוד שתי שאלות 389645
בקשר לרמזור: אין רמזורים=מהומת אלוהים בצמתים=פקקים מכאן ועד להודעה חדשה=מהירות הנסיעה הממוצעת קטנה יותר=?
ועוד שתי שאלות 389657
אין רמזורים = עוד אדם שנהרג בשל חוסר הסלחנות של התשתית.
(הנהג שנהרג היום נכנס לצומת למרות שהיה אמור לתת זכות קדימה, ונמחץ על-ידי משאית. באשמתו. עוזר מאד.)
ועוד שתי שאלות 389663
(התעלמות יפה.)
זו לא שאלה של צומת מרומזר או לא 389757
פה מדובר בצומת מרומזר שהרמזור הפסיק לעבוד בו.
במקרה כזה יש נהלים ברורים ונבחנים עליהם במבחן התיאורטי.

הסיבה למוות המיותר היתה ‏1 אי ציות לנהלים ולא מי שהפסיק את הזרם בסניף המרכזי.

1 לפי מה שהתפרסם, כמובן

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים