בתשובה למיכאל, 18/10/01 17:54
די להקלדות 39378
ז"א שאין לך עדויות על הטפות של אף אחד מהאישים (או אולי "דמויי אנוש", דה-הומניציה של העם השני היא לא קוד ברור לג'נוסייד? אה, כן, אפילו כתבת את זה.) לג'נוסייד אלא רק ל"קודים ברורים" ע"י אנשים אחרים?
בקוד של "ישוב מחדש" (כדוגמא) השתמשו ראשי הציונות עוד בתחילתה (לפי התעמולה של השר זאבי ז"ל), האם היתה קריאה לג'נוסייד (עוד לפני הנאצים!!!)?
האדמיניסטרציה הנאצית (עד כמה שזכור לי) השתמשה תמיד באופן רשמי ב"ישוב מחדש" וקודים דומים, התעמולה הנאצית הצהירה (לפני השואה) ורמזה (תוך כדי השואה) על ג'נוסייד.
כאמור, אפשר למצוא בישראל הסתה מקבילה לכמעט כל הסתה פלשתינאית (ואפילו בתגובתך הראשונית, "הברברים דמויי האנוש"/ "ככלבים שוטים"), ועדיין אני לא רואה אותך (ובצדק) מאשים את הישראלים (ואת עצמך) בקריאות לג'נוסייד.

אגב, אני עצלן ועני מכדי לקנות ולקרוא את הספר באמזון, האם יש לך לינק למאמר שמסכם אותו?
די להתעלמות 39383
ההתיחסות הספציפית היתה לארכי מרצחים שרק ברבריותם הקמאית עולה על שטנתם.
דובר על מעשי פרע חסרי שם, ולא על *מהות* הנטועה
בחטא קדמון של רשע מהותי -המזמין כביכול ג'נוסייד אתני -
כפי שגורסת בהרחבה השטנה הערבית הוותיקה כלפינו. נקיטה בכינוי זעם כלפי מרצחים נתעבים או מגמות ברבריות אינה דהומניציה של עם אחר. הדהומניזצייה המוליכה בהשלכותיה ישירות לג'נוסייד ננקטת באופן רציף ובערוצים רשמיים רבים מצד הערבים כלפינו (ראה תגובתי למעלה) משחר התישבותנו כאן (ראה "הטפות" בן בריתו של היטלר, המופתי הירושלמי חאג' אמין אל חוסייני).
הפוסל במומו פוסל 39395
אתה ממשיך לעשות דה-הומניזציה, "ארכי מרצחים", "ברבריותם הקמאית", "שטנתם" (האם יש דה-הומניזציה גדולה מהשטן?), גם ברוב (אם לא כל) ההתיחסויות הפלשתינאיות יש יחס למעשה ולא למהות נטועה (כאשר מתיחסים למתנחלים, המעשה הוא ההתנחלויות, כאשר מתיחסים לציונים, המעשה הוא הגירוש, כאשר לישראלים המעשה הוא הכיבוש וכאשר ליהודים המעשה הוא הכפירה...), יש כאן הבדל ברור, היטלר לא היה ממנה שר יהודי, בגלל שהוא היה גזען מהותי (ז"א טען שיהודים במהותם הם בני הריגה) ערפאת לא טוען כך (וטענה כזאת, דרך אגב, מנוגדת לדתו) ולכן יכל להרשות לעצמו למנות שר יהודי.
השטנה הותיקה היא דו כיוונית, על אותו ציטוט משוררת שהבאת (למעלה) הייתי יכול להביא לך את כתביו של שרגא גפני.
נקיטה בכינוי זעם כלפי מרצחים נתעבים או מגמות ברבריות אמנם אינה דהומניציה של עם אחר, אך נקיטה בכינוי זעם (כמו אלה שהבאתי למעלה) כלפי עם אחר היא דהומניציה שלו.
המופתי באמת לא רלונטי להצהרתך המקורית.
לסיכום, לדעתי (שברור לי שתחלוק עליה, אבל הדיון מיצה את עצמו, אם לא תביא טיעונים חדשים), לא הבאת הוכחה לאף קריאה לג'נוסייד ע"י אף אחד מהאישים אותם מנית, בנוסף הבאת קריאה בודדת שיכולה להשמע כקריאה לג'נוסייד מפי משוררת אחת מתוך מאות התבטאויות, ולכן לא נכשלת בביסוס של ההצהרה הפותחת את http://www.haayal.co.il/reply.php3?id=734&rep=39... (וזה שאני לא נכנס להמשך התגובה לא אומר שאני מסכים או לא מסכים איתה). ברור לי שלדעתך, טענתך מבוססת ע"י כל הצהרה אנטי ישראלית/ ציונית/ יהודית שנאמרה ע"י פלשתינאי (או ערבי?) כל שהוא במהלך המאה האחרונה.
"חוסר סימטרייה" כבר אמרנו? 39403
כבר אמרתי שאין סימטריה בין הקורא לג'נוסייד ובין המגונן
על נפשו בחרוק שיניים. אין סימטריה בין היוזם מעשי תעוב
וטבח רצחניים וברבריים מאין כמותם, ובין גינויים של מעשים כאלה, בלשון חריפה ככל האפשר. הקריאה לג'נוסייד מוליכה למקום אחד ויחיד - לטריבונל בינלאומי בהאג. זאת תוך הסתמכות על דוקומנטצייה מבוססת אודות מוכוונות הג'נוסייד והדהומניזצייה הסמי-ממסדית הגורפת והממושכת כלפינו מצד חוגים רשמיים ורשמיים-למחצה בקרב ערביי א"י ובמדינות ערב.
אך יש לעמם את הבערה בטרם פורענות!
האינטרנט כאופיום לחלכאים 39387
מה היינו עושים אנו, עניי הכיס, קצרי הזמן, אך לא בהכרח ענווי הרוח, אילולי האינטרנט והלינקים שלו? אך לא, אין לי לינק כזה.
תוכל לעיין בספרייה כלשהי במאמר או שניים מתוך הספר. שווה כל רגע.
("באין ציפור שיר----")
תודה 39396

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים