בתשובה לעמרי גולדשטיין, 10/08/06 14:09
''קוראים'', לא ''קורים'' 402206
שלך פיסקה 1
אין פרובוקציה - יש עובדות.
לפני שנה גורשו י ה ו ד י ם מביתם ע"י ממשלה ישראלית בתמיכה של מתנגדים למדינה יהודית וישראלית כאחת.
כפר דרום היה "חוקי" ב-‏1948 מה עשה אותו ללא חוקי ב-‏2005?
האם מהלך זה קידם בטחון או שלום?
מה לדעתך ישביע את רעבונו ורצונו של האוייב מנגד?
עוד ויתור והרס או עמידה נחושה ובנייה של הארץ והמדינה?
אמור לי אתה למה אתה ערב (ערבות) ואסכים עימך אפילו אין בי אמונה, ירושלים, עכו, חיפה אני מסכים ואף ליותר מזה מהו קו פרשת המים שהצר מנגד יקבל ויסכים?
אין לי שום אתר קדוש הכל מותר.

שלך פיסקה 2
אכן מר רבינוביץ הביא דברים בטרם התרחשו זו אינה נבואה זהו ניתוח הגיוני שכלתני שהתברר כנכון.
דיון זה קיבל מספר נמוך יחסית של תגובות למרות שהתוכן היה אמור לעורר את בלוטות החשיבה של אלו עם המונופול על האמת הצדק והשלום, מה שלא קרה ועוד טפח מערומים נחשף בפגר הקונספציה מעלה הצחנה.
מלבנון היה צריך לצאת - השאלה האם כפי שנעשה תוך הפקרת שותפים "ואחים" לנשק?
הנסיגה בריחה הייתה גרועה מהשהייה - מה שגרם בהמשך להתפרעויות ופרעות ברחבי מדינת וארץ ישראל ומאוחר יותר למלחמת ארבע האימהות ושאר הסהרוריים, מי שהוא נתן את הדין? על הכשלון אף אחד פרט לאותם חלכאים שלא יכולים לטוס לשוויץ עד עבור זעם.
ומה יהיה בגורלה של מלחמה זו - בדיוק אותו דבר רק עם יותר הרוגים
או שתיכנס בינה בקדקוד או עופרת בלב.

שלך פסקה 3
באשר ללבנון - ארתמטיקה על גופות ניחא, הנה בעצם היום הזה מקץ 30 ימים איזנת את החוסרים במלאי הפגרים ומה על מחר?
לעזוב או להישאר - השאלה היא איך עוזבים או איך נשארים הקבעון חייב להשתנות .

שלך פיסקה 4 ו-‏5
מאחר וזינבו בנו כצבא נסוג זהו המשך טבעי ומתבקש
לדעתי זה לא היה קורה לפחות לא במתכונת זו.

שלך פיסקה 6
נו שויין - אמרנו לא אמרנו אני לא יכול להתווכח עם העובדות בשטח
אתה אולי כן
אני אמשיך להמתין - בסופו של דבר כולנו נבוא להסכמה לא מרצוננו אבל נגיע.
''קוראים'', לא ''קורים'' 402215
ד"ר רבינוביץ הביא דברים בטרם התרחשו, שעדיין לא התרחשו, ושחלקם הגדול כבר ודאי לא יתרחשו בעולמנו. הפירוט המלא של כל תחזיותיו של ד"ר רבינוביץ בתגובה 399761 וכמו שניתן לראות, כולן התבדו.
''קוראים'', לא ''קורים'' 402229
טול קורה מבין עיניך - בן אדם.

הנד"לן הפך לאפר ואבק אנשים שהולכו והלכו שולל אחר אחיזת עניים ושלום אך שווא הפסידו את רכושם וחלקם גם את חייהם.

שש שנים של הורדת נטל המילואים - הבלותות בפרוטה הנה מגיעות שש השנים לגבות את ליטרת הבשר והדם.
לא התאמנת לא יצאת מהקיבעון שש שנים רעות שעשו בנו שמות אאל"ט מניין החיילים ההרוגים הגיע ל-‏70 או 80 ועוד היד נטוייה.

עובדתית הבריחה מלבנון כמו שנעשתה ע"י אהוד ב. תמשיך בגביית (בגוויית) הקורבנות מה שנותר הוא לראות אהוד א. יקדיח את התבשיל הנוכחי.

משלך...
"
ממשיך ואומר הנביא:
"לא זו בלבד שחזרתנו ללבנון היא רק עניין של זמן לא ארוך" אצלי בספר, שש שנים זה זמן ארוך, וגם עכשיו אנחנו לא חוזרים ללבנון.
"
ואיפה לדעתך המלומדת נמצאים חיילי צה"ל כעת?
בשוויץ?
זימבבוואה?
או בלבנון!

"

ועוד נבואה שלא הייתי משביץ בה:
"אוכלוסיה תהיה מחולקת לשניים: אלה השונאים אותנו משום שאנו כובשים, ואלה השונאים אותנו כי הפקרנו אותם לנקמות המוסלמים הקנאים." יש טעם לפרט כמה המבנה של החברה הלבנונית העכשווית שונה מהחברה אותה מתאר הנביא?
"
אנא המתן אתה ממש לא מעודכן

"

ועוד נבואה אחת:
"תושבי הצפון נהנו באופן ישיר מההגנה שסיפקה רצועת הביטחון, והחזרה מלבנון הביתה הייתה תמיד עניין של שעות ספורות. אתמול עזבו מחצית מתושבי קריית שמונה את עירם, והערב היו כבר יריות בשער פאטמה." והנה, מתברר שאת אותה "הגנה" שסיפקה רצועת הביטחון יכול חיל האוויר לספק ביעילות רבה יותר.
"
נו אחרי חודש של הפצצות ח"א מטר הקטיושות לא נתדלדל אפילו במעט מזעירץ

"

וגם זאת נבואה:
"בשלב שאחרי ההתארגנות ניווכח שהמרנו את הלוויות החיילים בהלוויותיהם של אזרחים" כנראה שהשלב הזה עוד מחכה לנו.
"
לא המרנו כלום רק נוספו עוד יותר מזה ויותר מזה גם כן.

"

ושואל הנביא:
"כמה זמן תישמר נדיבות זו?" ואפשר לענות לו, שלפחות שש שנים היא נמשכת.
"

נדיבות?
מה שתואר כהסכם ובא שלום לגבול הלבנון ושאר הבלותות מבית ארבע אמהות וחי נפשי ארבע מאות אלפי שמאלנים <גיחוך>
אז מן הראוי שהמתהדרים אז יתנו את הדין היום.

מאמרו המלומד דיון 228 של מר (פרופ'?) רבינוביץ אינו נבואה אלא הקשה הגיונית של אדם המהלך ורגליו על הקרקע הייתי מציע לכבודו לקרוא שנית ושלישית עד כי תבין אם תצליח אבל זה רק תלוי בך בן אדם.

אני לכשעצמי ממתין בניחותא לי כבר אין ספק.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים