בתשובה לשמעון מורמי, 25/04/00 16:03
נו באמת... 4075
כולנו היינו רוצים להאמין שיש הבדל בין מה שאנו צורכים כ"תוכן" לבין מה שאנו צורכים כ"פרסומת". רובנו מוכנים לצרוך אחוז מסוים של פרסומות ובלבד שנדע שהן כאלה. העיתונים עוזרים לנו בהפרדה ע"י סימנים מקובלים כמו "(מודעה)" על פרסומות שעוצבו כמו כתבה עיתונאית, ובטלוויזיה אנו מקבלים לוגו שונה בפינת המסך כאשר מוקרן תשדיר שנוצר במימון של מפרסם. דובי נעלב, ובצדק, מהרמיזה שהוא לכאורה לא שמר על כלל אתיקה בסיסי זה ושכביכול הכניס לפורום תוכן פרסומי במסווה של כתבה עיתונאית.

מכיוון שאנחנו במקרה הולכים אחורה כבר כמה שנים, אני יכול לנחש כבר מראש מה התגובה האינסטינקטיבית שלך: "תפסיק להיות תמים, מאחורי כל כתבת אינץ' ורבע בידיעות שוכב סכום כסף שמישהו שילם למישהו, אף אחד לא מפרסם כתבות לשם שמיים, הכל ביזנס ומי שמספר לך אחרת - שקרן". אז זהו, שבפורום הזה לא כולם חושבים ככה, ולמעט הבאנרים שאני מבין שיש פה (יש לי InterMute) מנסים לעשות כאן משהו נקי מאינטרסים כלכליים, על טוהרת השיח וההידברות נטו. ברגע שמישהו טוען שגם באייל משחילים פרסומות בתחפושת, לא פלא שקמה מהומה גדולה ומאמר על הסימז שבזכות עצמו השיג בקושי תגובה וחצי פתאום מקבל בזכות הבלגן הזה רייטינג שחבל על הזמן.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים