בתשובה לגדי אלכסנדרוביץ', 08/10/06 23:24
זה לא יתכן, זה לא אפשרי - יש הבדל משמעותי 414460
"זיהוי מגמתיות" זה כשהאדם שרוע בכורסה ואומר לעצמו, "הי, זאת מכונית פורד ירוקה. מישהו מנסה למכור לי משהו. בטח מכונית פורד. או וילונות בצבע ירוק." ואז קונה, להכעיס, הונדה ווילונות בצבע קרם?
יש ארבעה-חמישה כאלה, וכולם כותבים באייל. זה לא "פלח שוק".
זה לא יתכן, זה לא אפשרי - יש הבדל משמעותי 414462
אני מכיר גם כאלו שלא כותבים באייל, ומוכן לנחש ניחוש פראי שהיכולת לזהות פרסום שקוף שכזה קיימת גם אצל בני אדם אחרים (כן, אני יודע שזה נשמע כמו רעיון מופרע). רק הקטע של ה''להכעיס'' נשמע לי חריג ומאפיין (במקרה הרע) רק אותי.
זה לא יתכן, זה לא אפשרי - יש הבדל משמעותי 414512
מה שמוזר לי בדיון הזה הוא שאתם מדברים על האם אנשים כן או לא יזהו מגמתיות במשהו שהוא תחליף לפרסומות מפורשות - שם המגמתיות גלויה לחלוטין, ובכל זאת הנחת העבודה של המפרסמים היא שיש בהן תועלת. קל וחומר שהיא תעבוד אם המגמתיות מוסתרת.
זה לא יתכן, זה לא אפשרי - יש הבדל משמעותי 414524
לרגע איני מטיל ספק בכך שהפרסומת *תעבוד* (אם היא לא הייתה עובדת, אני בספק אם היו מבזבזים עליה כסף).
זה לא יתכן, זה לא אפשרי - יש הבדל משמעותי 414525
אז מה זה משנה אם מזהים מגמתיות או לא?
זה לא יתכן, זה לא אפשרי - יש הבדל משמעותי 414530
זה משנה למי שסבור שפרסומות סמויות הן ''לא בסדר'' בגלל שלא ברור לצופה שהן פרסומות.
זה לא יתכן, זה לא אפשרי - יש הבדל משמעותי 414532
אה. באסה לו.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים