בתשובה לגדי אלכסנדרוביץ', 08/10/06 22:18
יש יותר מדרך אחת 414517
לאחרונה קראתי על ניסוי מעניין בארה"ב - חברה אחת קנתה ספוט של 30 שניות, ובמהלך 30 השניות הללו שודרה שקופית עם מעט טקסט (בעיקר לוגו החברה). למה זה טוב? כי מי שמריץ את הפרסומות בטיבו עדיין מקבל כמה שניות טובות של הלוגו של החברה - וכך, למעשה, הוא צפה בפרסומת שלהם.
הבעיה עם זה היא שאלו שעדיין צופים בטלוויזיה בצורה המסורתית יותר נאלצו לסבול שקופית במשך 30 שניות (אני חושב שהיה גם סאונד ברקע, לטובתם של אלו), ואפשר להניח שיש בכך כדי לגרום ליותר מאדם אחד לעזוב את הכורסא אם עדיין לא עשה זאת.
יש יותר מדרך אחת 414588
במקרים שאני מכיר מדובר על פרסומות רגילות אשר הלוגו בהם סטאטי, כך שמי שמריץ במהירות לפחות נחשף ללוגו. ישנן חברות שמציעות (באופן תיאורטי - עוד לא שמעתי על ביצוע בפועל) "פרסומות בעלות שתי שכבות" - 30 שניות לטלוויזיות רגילות ועליה מולבשת פרסומת של 6 שניות (ההרצה לפנים היא בקצב של 1/5) מקוצרת לבעלי TIVO.
יש יותר מדרך אחת 414692
פתרון פשוט - חלק קטן מהמסך ישדר פרסומת שגרתית בזמן שרוב המסך מראה את הכתובית.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים