בתשובה לגדי אלכסנדרוביץ', 09/10/06 1:34
זה לא יתכן, זה לא אפשרי - יש הבדל משמעותי 414539
ראשית, חשבתי שהשאלה היא האם זיהוי מגמה יכול להיות מנותק מזיהוי החפץ המפורסם במגמתיות.
שנית, לדעתי יש לנתק גם בין זיהוי מגמה לביטול השפעתה. כעובדה, עד היום קיימות פרסומות המוגדרות כפרסומות ונראה שהן משפיעות. מדוע לדגעתך זיהוי הניסיון לפרסם דבר מה יקזז את השפעת הפרסום?
זה לא יתכן, זה לא אפשרי - יש הבדל משמעותי 414542
את רוב דברייך לא הבנתי. לגבי השאלה האחרונה: מדוע לדעתך זוהי דעתי?
זה לא יתכן, זה לא אפשרי - יש הבדל משמעותי 414544
חשבתי שזו דעתך משום שאמרת "מי שלא יודע לזהות אבל כן רואה את המגמה, עוד יותר ברור שלא יושפע".
ומה לא הבנת בדבריי?
זה לא יתכן, זה לא אפשרי - יש הבדל משמעותי 414550
הטענה המקורית הייתה שיש השפעה לא מודעת. אני אמרתי שבגלל שצריך לזהות את המוצר, ההשפעה כן מודעת. כמו כן ברור שמי שמבין ש''מנסים למכור לו משהו'' יושפע פחות ממי שלא מבין את זה, כי הוא יהיה ביקורתי יותר. לכן ההשפעה עליו תהיה יותר קטנה מאשר על מי שכן מזהה ולא רואה את המגמה. אני מקווה שזה יותר ברור.
זה לא יתכן, זה לא אפשרי - יש הבדל משמעותי 414558
הבנתי. ואני עדיין חולקת עליך.
אתה יכול לזהות טויוטה ולא לזהות את עצם הזיהוי כהשפעה.ואתה יכול אפילו לזהות *פרסומת לטויוטה* בלי שהשפעתה תקטן כהוא זה. (אני יכולה אפילו לזהות דפוסי צריכה שלי שמזיקים לי, בלי להיות מסוגלת לשנותם).
זה לא יתכן, זה לא אפשרי - יש הבדל משמעותי 414570
אם זה מפריע לך את מוזמנת לקרוא את דבריי כ"מי שלא מזהה (את הפרסומת) לא יושפע פחות מאשר מי שכן מזהה" ואז אין סתירה.

אגב, בקשר לסוגריים שלך, איך אומרים? אין דבר כזה לא יכול...
זה לא יתכן, זה לא אפשרי - יש הבדל משמעותי 414573
אנשים משותקים אינם יכולים ללכת.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים