בתשובה לunspammable, 09/10/06 23:05
יש יותר מדרך אחת 414691
אם הבנתי אותך נכון אז לדבר דומה התייחסתי בסעיף 1).

אם כבר מזכירים אינטרנט, הפחד מפגיעה אקוטית בתוכן "האמיתי" בעקבות חדירת התוכן השיווקי (1) מזכירה לי את החשש שהיה לפני מספר שנים שבעתיד 70% ממסך המחשב יהיה מלא בבאנרים מהבהבים ומסכי פופ-אפ. בסופו של דבר אני מאמין שקיים איזון בין נוחות צרכני התקשורת לצרכים של הלקוחות העיקריים של כלי התקשורת (המפרסמים). הפתרון של גוגל אכן אלגנטי וכולי תקווה שפתרונות כאלה ימצאו גם במדיה נוספים.

(1) אגב, שלא יובן מתגובתי הקודמת שהתוכן השיווקי הינו זניח. מכל הפתרונות לבעיות הניצבות בפני המפרסמים זהו הפתרון אשר מתפתח בקצב המהיר ביותר ובעוצמה החזקה ביותר

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים