בתשובה להאייל האלמוני, 15/10/06 19:29
סליחה מגודווין מראש, 415516
לא הבנתי. טענתי שלאמפתיה *אין* תפקיד מרכזי.
סליחה מגודווין מראש, 415517
טענת שמבחינת משרד החינוך יש לה תפקיד כזה.
סליחה מגודווין מראש, 422274
התשובה היא כן. כל הנסיונות להבין "איך הם יכלו?" ו"מה עבר להם בראש?" הוא בדיוק אמפטי, ויש לו מטרות חינוכיות ברורות.
סליחה מגודווין מראש, 422276
אלה מטרות חינוכיות יכולות להיות ליחס אמפתי כלפי הנאצים?
סליחה מגודווין מראש, 422288
אמפטיה כמובן, בהקשר הפתיל ובכלל, במובן של "הבנה מבפנים". המטרה היא הנחלת המסקנה שלא היו להם קרניים, וזה יכול לקרות שוב, וצריך להיזהר, ולשם כך לזכור. מה שכן, אני לא ממש מצליח לחשוב על מסקנה יותר מטרידה מ"זה יכול לקרות שוב", אז אני לא מבין ממה משרד החינוך מנסה להתחמק כאן, כמו שהוצע בכלליות בתגובה 415398.
סליחה מגודווין מראש, 422310
איזה סוג של הסברים ניתנים במקום הקרניים?
לא ראיתי איזו הצעה כללית להתחמקות בתגובה שהפנית אליה, לכן אינני יודעת במה מדובר.
סליחה מגודווין מראש, 422335
אתה מתכוון הסברים אמפטיים או מאקרוסקופיים? (מנסה להיזכר)

הממ, תגובה 415410.
סליחה מגודווין מראש, 422338
אני מתכוונת להסברי אלפא או לייזר, כמובן.

והתגובה ההיא היא של יהונתן, אני אינני מוסמכת להגיב עליה.:)

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים