בתשובה לאורי פז, 28/11/06 10:17
על הסובלנות 421903
נכון, בתחילת שנות ה-‏70, בהפגנה (אחת, אא"ט) של הפנתרים השחורים, נזרקו בקבוקי תבערה, וגם זה חמור. "דוגמא אחת מני אלף"? אני עוד לא רואה אלף, גם לא חמש-מאות ואפילו לא מאה. הפגנות הערבים הישראלים הן עניין אחר ולא זה המקום לדון בם. ואם אתה רואה במעשים המכוערים והמוקצים של המתנחלים בסיס להשוואה, זהו שפל מדרגה חדש - לחרדים שאתה בא להגן עליהם ולך עצמך..

זה עצוב מאוד אם אתה לא רואה את מדרג הדרסטיות שבין שריפות יזומות לבין הפגנות של גורמים וגופים אחרים בארץ, שבהן היו כמעט באופן בלעדי מגאפונים ושלטי קרטון. אם אתה חושב שהכל רק עניין של שיפוט אישי, אתה יכול להחליט גם שלרצוח במסגרת הפגנה זה לא דרסטי.
על הסובלנות 421972
יצוין את שאינו צריך בכלל להיציין כאן בדיונים: איני דוגל באף סוג של אלימות, לא מילולית ולא פיזית ואף לא נפשית. ולא עוד, אלא שאני מגנה כל אקט של אלימות באשר הוא.

כעת נחזור לדיון. אה, מה אמרת? שהפגנות שאר המיעוטים הנרדפים בעריצות הרוב בישראל – ערביי ישראל והמתנחלים, למשל – אינם נוחים לאוזנך בדיון זה?

ולא, לא טענתי שמדובר בשיפוט אישי, כי אם בשיפוט קולקטיבי שונה. החרדים לא יודעים מה זה שימוש במגאפונים, ולו משום שאין להם מגרשי ספורט למיניהם לשימוש תכוף בטכנולוגיה הפרימיטיבית הזאת. המפד"לניקים לעומת זאת, יותר ישראלים מהישראלי החילוני ובכך שאופי הפגנת עומק הצער והכאב המתוסכל אידיאולוגית שלהם שונה ומתבטא בשפה אחרת לגמרי לעומת החרדים, שרואים שהחילונים מבינים את שפת הכוח, אז שיהיה שפת הכוח. אתה הרי יודע איזו שפה מדברים עם כלב... (סליחה, על ההשוואה. זהו רק משל עממי-רוסי ידוע).
על הסובלנות 421982
אין גבול לגמישות המוח. לפעמים אינני מבין האם מי שכותב כאן הוא אותו אחד שכותב מאמרים מלומדים בבלוגים שלו. "..המיעוטים הנירדפים בעריצות הרוב בישראל -ערביי ישראל והמתנחלים.."
מה נאמר? מרק גויבות עם בשר פיגולים. המתנחלים הם מיעוט נירדף? הם שולטים במדינה בדרכים ישירות ועקיפות. כל מדיניות החוץ של ישראל לאורך יותר משלושה עשורים משועבדת להם ולמטרותיהם.
על הסובלנות 422118
נכון, המתנחלים הם לא מיעוט נרדף, אלא חלק מהרוב הישראלי שמטופח בידי כל ממשלות ישראל בתקציבי עתק משומנים, עד שבא אריק שרון וגירש, כי השמאל רדף וגו'.
איך כלב מדבר עם צבוע? 422051
כתבת בתגובה 421972 "איני דוגל באף סוג של אלימות, לא מילולית ולא פיזית ואף לא נפשית" וגם "אתה הרי יודע איזו שפה מדברים עם כלב"

הדיסקליימר שלך לא חשוב כי העובדה שכן כתבת את המשפט השני. השאלה שלי איך אתה מיישב את הסתירה ביניהם?
איך כלב מדבר עם צבוע? 422067
איך אורי פז מיישב את הסתירה בדבריו בדרך כלל?
1. מפגיז את הפתיל בסימוכין משלל ספרים המוכיחים לטענתו שאין בדבריו פגיעה ומקבלם אמור לנשק את כפות רגליו במקום להפגע ולכעוס.
2. משרבב הודעות באלמוניות (לעיתים מאמץ את התכסיס הדלוח של שינוי מגדרי - לבלבל את האוייב) התומכות בטענתו ומכחיש כל קשר לכתיבתן.
3. נופל במלכודת האייל האלמוני ובמקום לעשות קולות של שטיח מצהיר כי מדובר בטכניקת דיון מקובלת.
4. מגיע למסקנה שהרצל ואינשטיין היו חרדים יראי שמיים אשר נפלו טרף לקונספירציה חילונית/קיבוצניקית/אשכנזית/ מרושעת.
איך כלב מדבר עם צבוע? 422070
/הומולסבית/פלורליסטית בעיני עצמה/רוקדת מה-יפית לפני הגויים/
איזה אוסף של שטויות 422116
לא היה מזיק לך לכבד את התפקיד שקיבלת כאן לאחרונה.
קריאה סלקטיבית והוצאת דברים מהקשרם 422115
ראה שוב את דבריי בסוגריים בסוף תגובה 421972

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים