![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לא. כנ"ל לגבי רפלקסים ועוויתות לא-רצוניות. ואפרופו - אשאל אותך: מדוע לעווית לא-רצונית קוראים "לא רצונית" אם כל פעולה אחרת גם היא לא רצונית? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אף אחד לא אמר שפעולות אחרות הן לא רצוניות. שכ''ג לא שלל את קיום הרצון. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
האם רצון לא חופשי הוא רצון? | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
למה לא? | ![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |