בתשובה לצב מעבדה, 09/01/07 12:41
למה מכבים סלולרי במטוס 428484
גם אני לא מומחה סלולרי, אבל למיטב הבנתי, העומס שנוצר במערכת כאשר 500 פלאפונים מתחברים אליה גדול בהרבה מהחליפה הזמנית שלהם על פני תאים.

בכל מקרה, הביטחון שלך הצליח לערער משהו בבטחוני: אחרי הכל מרבים להשתמש בתואנות "ביטחון" כדי להצדיק כל מני שטויות. גם כך זה נראה לי כמו כסת"ח של חברות התעופה.
למה מכבים סלולרי במטוס 428498
זה לא חוסר הביטחון שלך, אלא של המהנדסים. מטוס זו מערכת מאוד מורכבת, אי אפשר לדעת בכל רגע נתון את כל הפרמטרים עליה גם בזמן טיסת מבחן (עם הרבה מאוד חיישנים), קל וחומר כשהמכונה המורכבת הזו (עם הרבה פחות חיישנים) נכנסת להר פשוט למדי במהירות מגוכחת. אז אם משהו נדפק, וזה כנראה קשור לאלקטרוניקה, ואין הסבר הגיוני לבעיה אבל צריך להחזיר את האמון לציבור, אז הפלאפונים אשמים.
אז מה אם היכולת של הפלאפון להשרות זרם במערכות של המטוס הוא אפסי, יצא לך לראות פעם פלאפון משבש משהו ממרחק של יותר משני מטר ? מטוסים סופגים פגיעות ברק באופן די שגרתי בלי סיכון מיוחד, טסים בתוך סופות, ליד תחנות שידור ובמשולש ברמודה. אז אם האחרון כבר לא באופנה, נאשים את הפלאפון.
כסת"ח.
למה מכבים סלולרי במטוס 428762
זה כמו הקונספירציה של החיידקים. איך חיידק שהוא כזה קטן ואפילו לא רואים אותו בעין יכול להרוג בן-אדם? אתה יכול לזרוק חצץ על בן-אדם ולא יקרה לו כלום, הוא יכול ללטף כלב, למעוך חרקים וכלום לא קורה לו אז פתאום כשמישהו חולה ואין הסבר, מאשימים את החיידקים. כסת"ח!

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים