בתשובה לקהלת, 25/03/07 17:47
אני לא. 436598
ברוב חברות ההיי טק היום יש סוג כלשהו של הגבלת ק"מ. לפעמים ההגבלה היא חודשית (נגיד, עד 1,500 שקל בחודש וכל סכום מעל זה יורד מהברוטו) לפעמים שנתית (נגיד, עד 20,000 ק"מ בשנה, ומעל זה הסכום יורד מהברוטו) ולפעמים הסכום של הליסינג בעבור השנה החדשה תלוי (גם) במספר הקילומטר שעברת השנה. זה פשוט כן עובד ככה. כל חברות הליסינג נותנות הצעות עם הגבלה שנתית (15,000 ק"מ, 20,000 ק"מ 30,000 ק"מ וכו'). אבל, שים לב לנקודה החשובה ביותר כאן, המשלם הוא בעל החברה, לא חברת הליסינג.

שכל מוסד ישלם עוד מאה שקל, ויקנה למתנדב "כרטיסיית מתנדב". אז זה יהיה הגיוני יותר מהמצב הקיים (אם כי, הרבה יותר הגיוני יהיה שכל מוסד ישלם משכורת מלאה עבור כל מי שעובד למענו).

מתנדבים לא מקבלים את מה שמגיע להם, בגלל שעצם העסקתם וההגיון שמאחוריה היא עקומה. אנחנו לא מדינה שידועה בסדר ובדיקדוק שלה, וזאת לא סיבה להעמיק את הבאלאגן.
אני לא. 436600
אצלנו יש הגבלה על הק"מ לשנה על פי המרחק בין מקום העבודה למקום המגורים. בפועל אין שום אכיפה. אני חורג בקרוב ל50 אחוזים מהמכסה שלי ללא שום סנקציה ויש כאלה שחורגים אפילו יותר. מצד שני יש לא מעט עובדים שלא מגיעים למכסה.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים