![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
מהאופציות שהיצגת, הכי קרובה היא ב', אבל הכוונה העיקרית ב''דו קיום'' אינה השטח, אלא אופי היחסים עם הישות הפלסטינית, כמו גם עם שכנותינו החארות והמיעוט הערבי בתחומי מדינת ישראל. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אפשר לקרוא לזה טעות פרוידאנית , אבל באמת התכוונתי לכתוב ''שכנותינו האחרות'' (למרות שיש כמה חארות). | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אתה בדלן לטנטי. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
חג שמח גם לך. | ![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |