![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
כי רייטינג לפחות משקף את מידת העניין של אנשים בנושא (לא משנה כמה הוא זול או טיפשי). וכמות התגובות משקפת את המידה שבה הטקסט הצליח לפרוט על נימי הרגש - לרוב עד כמה הוא הצליח להרגיז. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
רוגז הוא גם עניין, ואולי יעיל יותר מהסכמה מבחינת המפרסמים. אני משער שיש הנאה מעוותת בלעצבן אנשים (משער? מנסיון!), תחושת קיום מעוררת. קל להתמכר לה. |
![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |