בתשובה לרון בן-יעקב, 09/04/07 22:40
חוברת ישראלית-פלסטינית ללימוד היסטוריה 438476
כן, המאמר הזה באמת הטריד אותי. מצד אחד, משמח כמובן לראות מחנכים משני הצדדים מנסים להגיע לעמק השווה, אבל למצער נדמה שהתוצאה היא פשוט שקרים. כאיש המדעים המדויקים בעצמי אני תמיד מזכיר לעצמי את זה שהאמת האמפירית, במידה שהיא ניתנת לגילוי (וגם בהיסטוריה של האזור של יש הרבה מזו) באה הרבה לפני דעות ונרטיבים. וזה רע מבחינתי שעל מנת להגיע לפשרה, מגיעים לספרי הלימוד כמה שקרים ברורים - ובנוסף, נדמה לפחות מהכתבה הזו שהישראלים מתפשרים הרבה יותר מהפלסטינים, וחבל. האפולוגיטיקה המיותרת הזו מזיקה.
חוברת ישראלית-פלסטינית ללימוד היסטוריה 438500
לא הבנתי את דבריך.
חוברת ישראלית-פלסטינית ללימוד היסטוריה 438503
לאיזה תחום מדעים מדויקים אתה שייך?
חוברת ישראלית-פלסטינית ללימוד היסטוריה 438512
קטונתי, אני רק לומד לתואר ראשון במדעי המחשב.
חוברת ישראלית-פלסטינית ללימוד היסטוריה 438534
אז למה כתבת " כאיש המדעים המדויקים "? התרברבות?
חוברת ישראלית-פלסטינית ללימוד היסטוריה 438539
בעיקר להצביע על איך שאני מעדיף לגשת לבעיות, בהשוואה לחבריי שלומדים מקצועות הומניסטיים יותר.
ואולי התרברבות גם, כן. אף אחד לא מושלם.
חוברת ישראלית-פלסטינית ללימוד היסטוריה 438589
אז אתה חושב שלמקצועות מדעיים יש יתרון על הומניסטיים?
חוברת ישראלית-פלסטינית ללימוד היסטוריה 438636
לא, אני חושב שיש להם גישה שונה לפתור שאלות ובעיות, זה הכל.
חוברת ישראלית-פלסטינית ללימוד היסטוריה 438601
איזו אמת אמפירית מחפשי במחלקה למדעי המחשב?
חוברת ישראלית-פלסטינית ללימוד היסטוריה 438647
to segfault or not to segfault, that is the question.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים