בתשובה לאסף ארצי, 12/04/07 9:14
חוברת ישראלית-פלסטינית ללימוד היסטוריה 439412
העדויות הן חלק מהנרטיב.
חוברת ישראלית-פלסטינית ללימוד היסטוריה 439481
אתה מתכוון שהמעידים מוטים בגלל הנרטיב שלהם, ושהחוקרים כוללים עדויות באופן שיתמוך בנרטיב שלהם, או שהעדויות נובעות רק מהנרטיב ופרט לו אין שום דבר (גם לא אירועים אמיתיים)?

(או שאתה מתכוון שהנרטיב מורכב מעדויות, ולא נובע מחינוך והשקפת עולם אשר כמעט אינם תלויים בעדויות?)
חוברת ישראלית-פלסטינית ללימוד היסטוריה 439533
הנרטיב מורכב מאירועים אמיתיים. ההבדלים בין הנרטיבים נובעים
מהשוני בדגשים. אני מתכוון לנרטיב שהוא סיפור היסטורי שמסופר על ידי היסטוריונים טובים ולא שרלטנים.
חוברת ישראלית-פלסטינית ללימוד היסטוריה 439551
אני - היסטוריון טוב
אתה - בעל נרטיב שונה
הוא - שרלטן
חוברת ישראלית-פלסטינית ללימוד היסטוריה 439632
נראה לי שאת הנרטיב לא קובעים ההסטוריונים אלא החברה שבתוכה הם חיים. הוא קודם לבדיקת האירועים.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים