לחם מיוחד ממאפיית בוטיק? 444119
בסופרמרקטים רבים מוכרים היום כל מיני לחמים מיוחדים, דגנים\עגבניות\זיתים וכד', ואין ספק שהמילה בוטיק מאבדת ממשמעותה אם היא כוללת את הסופר...
לחם מיוחד ממאפיית בוטיק? 444126
הכוונה ללחם ארז, למשל.
אם בארזים נפלה שלבקת 444648
אגב, זה רק אני, או שיש עוד שחושבים שהלחם של ארז הידרדר קשות? כבר עשור בערך שאני קונה אצלם לחם מדי פעם; אני חושב שההידרדרות קרתה כבר לפני כמה שנים, אבל רק בשנה האחרונה, אולי פחות, עברתי מהמחשבה "המ, הסוג הזה כנראה פחות טוב, ננסה משהו אחר בפעם הבאה" להכללה שיש שם בעיה. למשל, שאור, שארז היה בטח החלוץ שלו בישראל, כבר מזמן אין שם - אם הם עדיין משתמשים בו, זה לא מורגש בטעם, ובאופן כללי הוא - הטעם - משעמם. אני עדיין נכנס הרבה לחנות, ונהנה לקנות שם כל דבר, חוץ מלחם.

כצרכן לחם כבד, אצלי הכל הולך - אחיד לבן, אחיד שחור, פיתות, אפייה ביתית. אם בוטיק, אני לא יודע לכמה קוראים ההמלצה הזו תהיה שימושית, אבל מאפיית "אדמה" בכרמיאל - משום מה מוכרים לחם שלהם במכולת ליד ביתי בחיפה. טעם משכר, אני חושב שזה הטעם שהיה פעם ללחם ארז.
אם בארזים נפלה שלבקת 444652
אני לא קונה שם כמעט.

מה שכן, תהיתי באמת אם יש איילים שמתעסקים בשאור. נראה שאפילו מתוך האופים בבית אין כאלה (לא פלא - זו חתיכת עבודה).
אם בארזים נפלה שלבקת 444653
בארוחת שבועות בה נוכחתי אתמול, תפקידי היה להביא לחם. מתוך חנות ''לחם ארז'' שנפתחה זה עתה לידי, בחרתי לחם אנטיפסטי ולחם זיתים. ההצלחה היתה כה גדולה, שהסתפקתי בשם הטוב שעשו לי כיכרות אלו, וכמעט לא הייתי צריך לדבר אתמול. כמובן, אין זה אומר שבשנים קודמות לא היו לחמים מוצלחים יותר.
אם בארזים נפלה שלבקת 445099
לחם ארז אכן כבר לא משהו. אולי הרשת התרחבה מדי, והלחמים מיוצרים בכמויות כאלה שבהן כבר לא יכול לצאת לחם בטעם ביתי?
[וחוצמזה, פתאום החלו להופיע סניפי לחם ארז שלא פתוחים בשבת ולא מוכרים לחם בפסח! כבר לא נשאר שום דבר קדוש במדינה הזאת?!]
אבל אולי ההצלחה עד נאוזיאום של ארז היא הקצה הממוזל של סקאלת הטרנדים, כשבקצה השני כל אותן מסעדות ומזללות שנפתחות ונסגרות בת"א בקצב הסמבה (הי, אוכל ברזילאי כבר היה?)- דבר שד' רוזנבלום יורד עליו בתיאבון עז וגורס עד דוק, בלי להשאיר עצם לפליטה- http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/862391.html

טוב, תגובה מכובדת היתה נגמרת כאן כנראה, אבל מחמת הסכנה שמישהו לא יקיש על הלינק, אני אדחוף לכם עכשיו כפית או שתיים מזה לתוך הגרון

"בלילות ביעתוהו סיוטים. בכולם כיכבו הטורטיות: לילה אחד חלם שהוא נמצא בטרטוריה המצויה באיזו טריטוריה שכאילו יצאה מסרט של טרנטינו; במשנהו חלם שהוא רואה בעיניים טרוטות את השחקן ג'ון טורטורו מטרטר לעברו על אופנוע תוך כדי אכילת סטייק טרטר; פעם חלם שגדוד טטרים ממטיר חצי טטריס לעבר הטורטייה שלו, בשעה שכל רצונו לצלות דג טרוטה בחוף טנטורה. לבסוף מצא עצמו רץ ברחוב - כמו באותו מחזה אבסורד על הקונפורמיזם ההמוני - וצעקה חנוקה בוקעת מגרונו: קרנפים! קרנפים! כולכם קרנפים!"
אם בארזים נפלה שלבקת 445101
הכפית עשתה את זה - הקשנו.
בקצב הסמבה 445140
בתקופת הבועה, במשכנות עבודתי (הרצליה פיתוח), מומלץ היה ללכת למסעדה בדיוק שלושה חודשים קודם לסגירתה - שכן אז השירות מצויין, ניכר עדיין מאמץ בהכנת המנות והמחיר - מחיר היכרות עם המסעדה שזה עתה נפתחה.
בקצב הסמבה 445144
האם עליי להסיק שבאותה תקופה גם המסעדות היו חברות הזנק?
בקצב הסמבה 445158
שאלו פעם רב חשוב: רבינו, מתי יש לחזור בתשובה?
ענה הרב: יום לפני שהמשיח מגיע.
בקצב הסמבה 445205
בתקנות התעבורה יש משהו כזה שנקרא ''זמן תאורה'', ובו חייבים הנוהגים ברכב להדליק את אורות הדרך.
זמן זה הינו החל מרבע שעה לפני השקיעה ועד רבע שעה אחרי הזריחה.
בקצב הסמבה 445213
נדמה לי שמה שהגדרת זה ''זמן לילה. זמן תאורה זה זמן לילה וכל זמן אחר בו התאורה אינה מספיקה כדי לראות או להראות היטב (למשל, בתוך מנהרה).
בקצב הסמבה 445215
בהחלט יתכן.
מחר תזרח השמש 445236
להבדיל מזמן הגעת המשיח, ויום סגירת המסעדה של אפופידס, זמני השקיעה והזריחה מתועדים היטב.
בקצב הסמבה 445420
רבי אליעזר אומר: ... שוב יום אחד לפני מיתתך.
ממש 445441
מה, הוא לא האמין שהמשיח יגיע בחייו?
ממש 445443
ודאי שלא.
על מנת להאמין באמונה שלמה בביאת המשיח, היה עליו לחזור בתשובה, ואת זה הוא, כזכור, דחה עד יום לפני מותו.
ממש 445446
אני דיברתי על רבי אליעזר.
ממש 446152
אני מתאר לעצמי שגם ביום הזה הוא לא האמין שהמשיח יגיע בימי חייו
אם בארזים נפלה שלבקת 445100
איפה המכולת?
אם בארזים נפלה שלבקת 445117
''מינימרקט מוריס'', כיכר ספר, חיפה.
''דגן'', לא ''אדמה'' 445573

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים