מנסיוני האישי 448609
לפני 3 שנים לימדתי במכינה למתמטיקה של מכללה בירושלים. היינו אמורים ללמד ברמה שהיא טיפטיפונת יותר נמוכה מהרבה של של 3 יחידות בגרות. הרעיון היה שאם נלמד ברמה גבוהה יותר, הסטודנטים ילכו ללמוד אקסטרני ולא אצלנו.

נכשלנו.

הבעיה היתה שלא הצלחנו להוריד את הרמה מתחת לזו של משרד החינוך. לא היתה שום דרך לבנות מבחן שיהיה יותר פשוט מן השאלון של הבגרות במתמטיקה. פשוט לא היה לאן לרדת.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים