בתשובה לגדי אלכסנדרוביץ', 28/06/07 23:08
בהמשך לדיונים על לימודי המתמטיקה בבית ספר פה מלמעלה. 449237
קרה לי פעם שהייתי צריך למצוא אמצע של מעגל כדי לקדוח בו חור. עד כמה שהדבר משונה, מצאתי את עצמי חוצה קטע ומעלה אנך בדיוק כפי שלמדני ידידי אוקלידס.

אני מנחש שבעניין הקומפוסט משתמשים בחישוב של נפח המיכל המדרש ע''ס שטח השדה. אני ניסיתי פעם להעריך כך כמה צבע אצטרך כדי לצבוע קיר אבל נכשלתי, ככל הנראה בגלל טעות בהערכת עובי השכבה הנצבעת. פה ושם אני משתמש במשפט פיתגורס, ונדמה לי שפעם נזקקתי אפילו לחשב זוית בין שני קטעים על מישורים נחתכים, אבל אני כבר לא זוכר למה ומדוע.
בהמשך לדיונים על לימודי המתמטיקה בבית ספר פה מלמעלה. 449251
אני לא חושב שצריך גאומטריה ברמה של יותר מחמישה שישה שיעורים בשביל מה שמתואר כאן. זכרוני העמום אומר לי שלמדתי גאומטריה במשך שנתיים בערך.
בהמשך לדיונים על לימודי המתמטיקה בבית ספר פה מלמעלה. 449269
אני לא מנסה להצדק לימוד גיאומטריה בגלל ההשלכות המעשיות שלה. שאלת, עניתי (למרות ששאלת מישהו אחר).
בהמשך לדיונים על לימודי המתמטיקה בבית ספר פה מלמעלה. 449275
לקחת בחשבון את השינוי בנפח כאשר הצבע מתייבש (מים מתאדים) ?

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים