![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
השאלה האמיתית היא למה הטיטאניק טבעה כל כך מהר. על פי התכנון חשבו שבמקרה קטסטרופלי היא תחזיק מעמד כ-72 שעות עד טביעה ( הסיפורים על ספינה שלא יכולה לטבוע היו - כרגיל - של אנשי השיווק ויחסי הציבור). מה שלא נלקח בחשבון היה פריכות הפלדה - כפי שמוסבר יפה בכתבה - מה שגרם לשבר גדול מאוד. זה התקדם ככל שחדרו מים והעלו את העומס (ופה בא לידי ביטוי תכנון לקוי של המחיצות הנמוכות מדי) עד להתבקעות הספינה לשניים. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
צריך להמשיך לחכור | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לא נראה לי שאיזה חברת ליסינג מציעה את הטיטניק. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אם כך, צריך להמשיך לחתור | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
קנדה זה עוד רחוק? | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
כן, אבל שוודיה יותר קרובה. | ![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |