ובל נשכח את התוספת מקדימה 45688
ברוב הג'יפים יש מקדימה מין מסגרת ניקל שנועדה לקשור עליה צייד או להרחיק פרות. לזה היא לרוב לא משמשת, אבל פגיעה של הדבר הזה בילד היא קטלנית, גם במהירות נמוכה יחסית.
ובל נשכח את התוספת מקדימה 45812
אני רוצה להרחיב בנושא: עד כמה שאני מבין, מדובר במשהו שנקרא "מגן חזירים": משהו שתוצאתו היא, שבהתנגשות בין הג'יפ לבין קנגורו, פרה או אייל קורא, לג'יפ לא יקרה הרבה נזק (והבהמה תמות מהר ובלי יסורים). לעומת זאת, בהתנגשות בינו לבין מכונית עם פגוש רגיל, לג'יפ לא יקרה הרבה נזק - והמכונית עם הפגוש הרגיל תמות מהר ובלי יסורים, על שוכניה. שלא לדבר על מצב שבו הג'יפ מתנגש בבן-אדם (בלי פגוש בכלל). יש בזה הגיון, אולי, באוסטרליה ובאזורים הפחות מיושבים של ארה"ב. בישראל, אם לא דיברתי שטויות עד עכשיו, זו שערוריה שמותר בכלל דבר כזה.

מצד שני, השם "מגן חזירים" מקבל משמעות חדשה - הוא לא מגן מפני חזירים, הוא מגן *על* החזירים.
ובל נשכח את התוספת מקדימה 91002
וכדי לחזק את דבריך - מתברר שברכב שהרג שתי צעירות בגדרה היה פגוש כזה:
מגיני החזירים בדרך מחוץ לחוק 107946
היום ב-YNET:
מגיני החזית של כלי השטח עומדים לצאת מהחוק באירופה.
ובל נשכח את התוספת מקדימה 657617
אין מה לפחד מג'יפ שנושא מסגרת ניקל. הניקל מתעקם בקלות, לא עומד בהתנגשויות ולא מסוגל להרחיק פרות. אלה שמרכיבים את המסגרת מניקל עושים את זה למטרות נוי, ולכן פגיעה של דבר כזה בילד לא אמורה להיות קטלנית יותר מטמבון רגיל.
הבעיה היא במגן חזירים אמיתי שעשוי מפלדה. קשה לי להאמין שרכב שטח בארץ באמת צריך מגן חזירים אמיתי.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים