בתשובה לאסתי, 23/01/08 7:50
חוק הקסדה לא דומה לחוק הטוקבקים 469111
אני מסכים, ומבקש לחזק את דבריך בדוגמאות מהתחום המסחרי. מי שנכנס למדורי צרכנות נתקל בתופעת ההשמצה של מוצרים ונותני שירותים שונים.

אני לא יודע כמה אנשים נוהגים כמוני לגגל לפני קניה, ולכן קשה לי העריך את הנזק, אבל אני לא אתקשר לבעל מקצוע ולא ארכוש מדפסת מושמצים. אני מתיחס בסקפטיות לתגובות, ומניח מראש את קיומו של "המגיב בשכר" המיתולוגי, למה להסתכן כשיש מבחר גדול?

מדוע אי אפשר לחייב בעל אתר לסנן השמצות, אבל אפשר לחייב כל עוסק מורשה לסרוק כל יום את האינטרנט כדי שיוכל להגיש תלונות? ברור שהאתר מרוויח מהאינטראקטיביות שלו, ולכן האתר צריך לשאת באחריות לתכנים המתפרסמים בו.
חוק הקסדה לא דומה לחוק הטוקבקים 469133
יש גם תופעה לכייון ההפוך, של ''לקוחות מרוצים'' שמשבחים עסק כלשהו, כשבעצם זה בעל העסק שמשבח את עצמו.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים