בתשובה להאייל האלמוני, 15/04/08 19:40
אוסיף הערה לערמה 476124
אז מה למדתם?
אוסיף הערה לערמה 476156
אולי היו כאלו שלמדו משהו, אבל לא היסטוריה. נניח לצורך הדיון שהשיעורים שלו עידכנו חלק ניכר מהתלמידים באירועים עכשווים ומיעוט קטן השתפר בכישורי הרטוריקה שלו. הוא מורה טוב ?
אוסיף הערה לערמה 476166
שום היסטוריה בכלל? גם לא שליחת התלמידים לספר, או תשובות לשאלות רלונטיות?
אוסיף הערה לערמה 484039
היה לי מורה כזה, והוא אפילו לא היה מעניין.
את כיתה ט' סיימנו עם הסכמי ורסאי.
את כיתה יא' התחלנו עם הסכמי ורסאי.
"למדנו היסטוריה" כל כיתה י'.
מה למדנו? אין לי שמץ של מושג.

_________________
כשהגעתי לי"א והתחלתי ללמוד עם כל המורים הטובים, הבנתי את העניין: בית הספר לא רוצה לזרוק מורים גרועים, ולכן הוא משאיר אותם ושולח אותם ללמד את כיתות ט' וי', שם הם לא יביאו כל כך הרבה נזק.
אוסיף הערה לערמה 484049
אז מאין הידע הרב שלך בהיסטוריה?
אוסיף הערה לערמה 484131
ממנוע החיפוש של האייל.
אוסיף הערה לערמה 484135
...שיש לקוות שלא יהפוך בעצמו להיסטוריה.
אוסיף הערה לערמה 476167
"אירועים עכשוויים" בתחום הפוליטי/כלכלי/מדיני או מה שהוא אכל לארוחת בוקר או מי זכה באירוויזיון?
אוסיף הערה לערמה 476180
תלמידים מתחילים להתעצבן על מורה שמדבר רק על ארוחת הבוקר שלו. מנסיוני, הזמן האפקטיבי משעור הוא לא יותר מחצי שעה. אם המורה עסק חצי שעה בחומר הלימוד ובזמן הנותר עשה דברים אחרים-דיינו.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים