![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
(דבר שישמח את תום פרידמן משיקוליו הוא). הבנתי שפרידמן מטיף לפתרונות של אנרגיה חלופית, משקולים תועלתיים לגלובליזציה. האם יש שקולים אחרים? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אם אני מבין נכון, לא "משיקולים תועלתיים לגלובליזציה" אלא מראיה מפוכחת (שלו) ושיקולים סביבתיים. הנה מאמר שהוא כתב לא מזמן, ולמרות שאני לא מחבב את סגנונו הפשטני והמתיילד, אני מכבד את העובדה שיש לאיש השפעה. הוא מדמיין מועמד לנשיאות שלא יחזור על השגיאה שאמריקה עשתה ב1980 כשהתמכרה מחדש לרכבים זוללי דלק ברגע שמחירי הנפט ירדו אחרי משבר שנות ה1970. הוא מייחל לנשיא שיגיד את האמת ויבטיח מחיר דלק גבוהים לנצח. לשלם השוואה, פרידמן מדבר על מחיר מינימום של $4 לגלון, ואני זוכר שלא לפני הרבה שנים, כשמחירי הדלק היו יורדים בקיץ, מחיר גלון היה 99 סנט ולפעמים מעט פחות. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
פרידמן כפי שהבנתי לא רואה בגלובליזציה מלה גסה, אלא תומך בשכלולה ועידונה, אכן מראיה מפוכחת ושיקולים סביבתיים. ועכשיו למאמר! |
![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |