בתשובה להאייל האלמוני, 11/07/08 6:44
על היחיד והגדודים 484322
בסדרת התעודה The Century of the Self, נטען שהתחילו בפרסום "מיוחד" כזה אחרי שאנשים התחילו להביע צורך להתנער מכל המוסכמות ו"להמציא את עצמם". במחקר שנתן את השם Lifestyles לטיפוסים אליהם אנשים אלו נחלקים, לא נמצא קשר למשתנים מין, גיל, הכנסה ומעמד חברתי. בטח זרמו מאז הרבה מים.

1 פרק 3, http://video.google.com/videoplay?docid=-61119227248...
, אבל הקודמים יותר מעניינים. מומלץ http://en.wikipedia.org/wiki/The_Century_of_the_Self
על היחיד והגדודים 484338
סביר שאכן זרמו מאז הרבה מאוד מים. בכל מקרה, לא זכורה לי אפילו פרסומת אחת המשלבת עניין של ''מיוחדות'' עם עלות נמוכה.
על היחיד והגדודים 484885
למרות שלא זכורה לי דוגמה ספציפית, אני חושב שיש ז'אנר כזה בישראל - אמנם נדיר - של פרסומות ''אל תהיה פראייר כמו כולם'' - מן הסתם כשיש מותג דומיננטי בשוק, ובא מתחרה חדש וזול יותר.
על היחיד והגדודים 484887
לא שזה מוכר לי - רק "אל תהיה פראייר" מופיע הרבה, אבל בלי הסייפא - אבל בכל מקרה זה לא נשמע בדיוק כמו "תהיה מיוחד".:)
על היחיד והגדודים 484974
דוגמא: לפני כמה שנים היתה פרסומת של רמי ורד עבור פלאפון. תואר שם המעבר ההמוני ‏1 של לקוחות לסלקום עם כניסתה לשוק, אל מול הטענה המגובה בהשוואות מחירים שזה כבר לא כזה משתלם ומי שנשאר בסלקום הוא פראייר.

1 בסגנון: "אתם זוכרים לפני שנתיים כשעמדתם עם כל עם ישראל בתורים לעשות מנוי לסלקום, עקף אותכם איזה בן זונה...
זה הייתי אני."

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים