בתשובה לדורפל, 04/11/06 16:54
תחבורה ציבורית בשעה 2 488215
א. זו לא הטבה. אחרת היה צריך לדרוש הטבה חלופית גם עבור חסרי חברים/אנשים שלא אוהבים לצאת ולשתות/מעדיפים להשאר בבית ולשחק משחקי חברה/לראות טלויזיה. וגם עבור בעלי רכבים, שלא משתמשים ב"הטבה" הזו.
ב. אם זה היה תלוי בדן, מבחינת רווחים היה משתלם לה לתפעל אוטובוסים בין השעות 8-10 ובין השעות 17-19, באבן גבירול ובצירים ראשיים אחרים בלבד. לא היה משתלם לה קווים ארוכים שמגיעים לכל מיני מקומות בפריפריה.
אם אתה מונופול אתה אמור לספק שירות ראוי, גם כשלא כל מקום ואתר מניב לך רווחים.

ואני לא חושבת שתחבורה עד 02:00 מהמרכז לפריפריה (ניתן לוותר, אני מניחה, אחרי חצות על אוטובוסים מהפריפריה למרכז), כל חצי שעה, בצירים הראשיים (כך שניתן לותר על חלק מהאוטובוסים) זה לא משהו שירושש את דן.
תחבורה ציבורית בשעה 2 488222
אם את מפעילה תחבורה עד 02:00 מהמרכז לפריפריה, אז לא צריך לוותר אחרי חצות על אוטובוסים מהפריפריה למרכז. אלא אם את מתכונת להקים בפריפריה חניון אוטובוסים.
תחבורה ציבורית בשעה 2 488238
אז אל תוותר עליהם. אדרבא.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים