בתשובה לגלעד ב., 26/08/08 16:37
488638
לחוק נתנו סייגים.
החלק האמור בחוק הוא פרק ו', סעיפים 82 (זמן הפרסומות) ו־85 (אורך הפרסומות):
"82.(א)תשדיר פרסומת בשידורי טלויזיה ישודר בתחילתה של תכנית או בסופה, ובנפרד ממנה.
(ב)על אף האמור בסעיף קטן (א), יכול שישודר תשדיר פרסומת גם באתנחתאות שבמהלכה של תכנית, בהתאם לכללים שקבעה המועצה.
...
85.(א)זמן שידור מרבי לתשדירי פרסומת שרשאי בעל זכיון להקצות בכל שעת שידור, לא יעלה על –
(1)שש דקות – בשידורי טלויזיה;
(2)תשע דקות – בשידורי רדיו.
(ב)על אף האמור בסעיף קטן (א), רשאית המועצה להתיר לבעל זכיון הקצאה שונה של זמן תשדירי פרסומת, ובלבד שמכלל זמן השידורים ביממה העומד לרשותו של בעל זכיון, לא יעלה זמן השידור המרבי לתשדירי פרסומת על –
(1)עשרה אחוזים – בשידורי טלויזיה;
(2)חמישה עשר אחוזים – בשידורי רדיו."
אם אינני טועה, מותר לזכיינים לחבר שעתיים וכך לשדר בשעה אחת 15% פרסומות ובשנייה 5%. הייתה כתבה לפני מספר שבועות על אנשי הרשות השנייה שבודקים את אורך הפרסומות באחד העיתונים, פרח מזכרוני איפה.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים