בתשובה להאייל האלמוני, 29/08/08 22:16
תהיה 488847
אינני בעד הכצות הגדולה של לימודי תנ"ך שלומדים בישראל. אבל, לדעתי כל מורה טוב ששעוריו מעניינים מקדם את התלמידים באופן כללי ולא רק במיקצוע שלו. מצב האנגלית פחות קריטי משנדמה; ראשית, כולם חשופים לאנגלית דרך הטלויזיה והאינטרנט. שנית, הקביעה שמורה טוב לאנגלית הוא זה שסיים תואר ראשון ויש לו תעודת הוראה - היא שיטחית בלשון המעטה. אם מביאים אדם ששפת האם שלו אנגלית והוא בעל כריזמה לפעול מול קבוצה, הוא יוכל ללמד אנגלית בהדרכה ותמיכה מתאימה של צוות המורים לאנגלית.
יש כל כך הרבה מורים לא טובים ומשעממים בעלי תעודת הוראה ותואר שני, שהייתי פותח קצת את הראש לגבי בחירת המורים המתאימים. אני מכיר מורים שלא סיימו את התואר הראשון ותעודת ההוראה לא בגלל שזה מעבר לרמתם אלא בגלל שהמטלות השונות שיעממו אותם עד מוות, והם מורים מעולים.
תהיה 488860
מסכימה בהחלט.
בתגובתי הקודמת פשוט שכחתי את אייקון האירוניה.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים