בתשובה לכבשה, 10/10/08 0:23
אפידמיולוגיה של הייצוגים 492831
לא כל כך הבנתי את השאלה. בכל אופן, הספר שלו מציג פיתוח של מודל תאורטי, אבל אם תבהירי למה התכוונת אני יכול לבדוק בספר.
אפידמיולוגיה של הייצוגים 492838
הניק מבלבל - הכבשה הוא גבר (הנושא כבר עלה מתישהו).
אפידמיולוגיה של הייצוגים 492846
נכון תודה, אני מפחד שיטפסו עלי לספינות בטעות.
אפידמיולוגיה של הייצוגים 492844
אני מתנצל על חוסר הבהירות המובנה שלי -כבר כמעט למדתי לחיות איתו.

כשאני חושב על מעבר של רעיונות בין אינדיבידואלים (כלומר בתוך חברה), נראה לי כי בנוסף למסר המכוון, תמיד נקלטים "רעיונות-לוואי", למשל: צורת ההתבטאות של מפיץ המסר. (או סגנון הלבוש שלו, מכאן הכובע).

"מסרי הלוואי" האלו, נראים לי כחלק אינטגרלי בדרך בה משפיע ומושפע הפרט ובשינוים תרבותים.
(התפשטות של רעיון כמו- שאיבת מים בעלה מגזע עץ חלול, כתוצעה של חיקוי הקוף הנכון בכל מעשיו ולא רק של חיקוי ההמצאה המסוימת הזו)

השאלה (האגוצנטרית) שלי היתה: האם אתה רואה קשר בין רעיון כזה לספר של ספרבר? (כחלק מיצירת יצוג חדש בכל פעם, אולי)

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים