בתשובה לברקת, 15/10/08 21:22
דוגמה מעניינת, אמא שלך 493232
לגילוי הנאות אין שום חשיבות עבורה, כי היא ממילא מאמינה גם לפרסומות שנראות כמו פרסומות.

למעשה תוארו כאן שתי צופות:
אחת מזהה תוכן פרסומי "סמוי" גם ללא אזהרות-גילוי-נאות;
שניה מייחסת אמינות לכל התוכן הפרסומי, כולל הגלוי והמוצהר.

למיטב הבנתי, עבור שתי הצופות אין תועלת באזהרת-הגילוי-הנאות. לצופה הראשונה היא מיותרת, לצופה השניה היא ממילא לא תועיל.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים