בתשובה לאיציק ש., 17/11/08 19:17
ובקיצור, אתה מאמין שאם אנשים 496204
האם אתה בעד ויתור על ריבונות ישראלית בעיר העתיקה?
ובקיצור, אתה מאמין שאם אנשים 496393
העיר העתיקה צריכה הסדר מיוחד. אולי משהו בין לאומי או משותף.
ובקיצור, אתה מאמין שאם אנשים 496502
(זו היתה הדרך של איציק להגיד: כן)
ובקיצור, אתה מאמין שאם אנשים 496505
ונניח שרה"מ הפלשתיני לא מוכן להסדר שכזה, ומתעקש על נסיגה מלאה לקו הירוק כולל בירושלים, עם מעברי גבול וכו'. האם תתמוך או תתנגד להסכם כזה?
ובקיצור, אתה מאמין שאם אנשים 496507
יש רבים אצלנו שבונים על כך. אינני מאמין שיהיה ראש ממשלה פלסטינאי שיתעקש על כך שנפנה את הרובע היהודי. הסוגיות הללו לובנו בהסכם ז'נבה ואפשר יהיה להגיע להסכם.
ובקיצור, אתה מאמין שאם אנשים 496511
(זו הדרך של איציק לא לענות לשאלה)

לא שאני מבין לאן אייל חותר.
ובקיצור, אתה מאמין שאם אנשים 496514
לא דיברתי על לפנות את הרובע היהודי. דיברתי על העברת כל העיר העתיקה (ושאר השטחים) לריבונות פלשתינית. נניח שבכל זאת הפלשתינאים יתעקשו, תהיה בעד, נגד, או שאינך יודע?
ובקיצור, אתה מאמין שאם אנשים 496516
ונניח שהם יתעקשו שתעביר להם את הטלויזיה שלך.
ובקיצור, אתה מאמין שאם אנשים 496534
שאלתי שאלה פשוטה. לא רוצה לענות - פשוט תגיד.

(אם יתעקשו על הטלויזיה, אני אוותר עליה)
ובקיצור, אתה מאמין שאם אנשים 496542
מפני שאלו שאלות של עו"ד שאינן מובילות דיון. מי שאינו רוצה תהליך שלום יעלה כל מיני דרישות: למשל הדרישה של אריק שרון בזמן האינטיפדה שבמשך שבוע לא יירו אפילו יריה אחת ולבצע בשבוע הזה איזה חיסול. מי שאינו רוצה שום תהליך, כבר ימצא את הדרך להעלות דרישות שהצד השני לא יוכל לקבל.
ובקיצור, אתה מאמין שאם אנשים 496543
סליחה, אני בדרך כלל מהצד שלך במפה הפוליטית, אבל הפעם, האמירה ''אלו שאלות של עו''ד שאינן מובילות דיון'', היא לא הוגנת. אתה לקחת על עצמך להופיע תחת ניק קבוע (דבר שאני לא עושה, אתה אמיץ ממני) ואתה מביע את דעותיך באופן קבוע ומפורט, כך שזה מאוד מתבקש, בעיני, שתביע ביושר גם את דעתך בעניין ירושלים. גם שאר הדברים שלך הם אפולוגטיקה מיותרת ואינם לעניין, לא אריק שרון ולא ''מי שאינו רוצה תהליך'' - שואלים כאן לדעתך שלך, לא של מישהו אחר.
ובקיצור, אתה מאמין שאם אנשים 496548
תגובה 496393: את השכונות הערביות צריך להעביר לרשות הפלסטינאית. לגבי העיר העתיקה עניתי בתגובה לעיל.העיר העתיקה והר הבית הן בעיות מורכבות ולכן צריך להיות פתרון יצירתי שבו שני הצדדים מוותרים. צד שיחליט ש"ירושלים לעולמי עולמים ורק שלנו" , אינו רוצה להגיע להסדר. זו אינה אפולוגטיקה. אי הכרה בחשיבות של ירושלים גם לצד השני באה לטרפד כל הידברות. כשאני מדבר על הצד השני , כוונתי לשני הצדדים.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים