בתשובה לאלמוני אחר, עם שם, 01/05/09 20:21
לחייב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 509608
כנראה הופך למים H2O וחלק שני לco2 ומאחר וניצולת הדלק גדולה יותר אזי בסך הכל נצרך פחות דלק לק"מ וכך נפלטים פחות co2 כפי הנראה הפטנט בסגסוגת המתכות הנה פיקוק החמצן o2 לחמצן אטומי שהנו חמצן בלתי יציב ופוער טוב יותר.
כך או כך פחות מסרטנים נפלטים ופחות דלק נצרך
לחייב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 509613
חמצן מולקולרי יציב יותר מחמצן אטומי (זו הסיבה שזו הצורה השכיחה) ונמצא איתו בשיווי משקל. לא נכנסתי לאתר, אבל לא ברור לי איך אפשר להטות את שיווי המשקל הזה בלי להשקיע אנרגיה (כלומר ע''י קטליזה טהורה) ונדמה לי שזה נוגד את אחד מחוקי התרמודינמיקה. מצד שני יכול להיות ששיווי המשקל הזה משתנה טבעית עם העליה בטמפ', והקטליזטור מחומם מהמנוע.

אני אחכה לפירסומים בספרות המדעית לפני שאתחיל לדון בישימות ושימושים.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים