בתשובה לטווידלדי, 26/05/09 12:47
אני רק שאלה 512209
אני לא מייחס, אני סובלני ואמפטי כלפיהם.
אני רק שאלה 512212
למה מגיעה להם יותר אמפטיה מצידך מאשר לסמלים יהודיים\ישראליים?
אני רק שאלה 512216
האמפטייה היא לא לסמלים אלא לאנשים, במקרה זה בני מיעוט שמוחים על עוול שנעשה להם ועל הכרה בו.
אני רק שאלה 512218
אוה, זה נשמע כל-כך פסטורלי. חבל שלא רק על *זה* מוחים. וכמובן, בהתחשב בעוולות שהם עשו וחלקם במה שנגרם להם, אזי ה'אמפטיה' הזו היא קביעת עמדה אידיאולוגית, ולא עניין רגשי כלשהו. או להדגמה - אני בספק אם נראה מצידך אמפטיה ל'יום חורבן גוש קטיף' שיצויין ביום העצמאות או במועד רשמי אחר בתהלוכות אבל אלימות-לפרקים.
אני רק שאלה 512220
וההתנגדות שלך היא לא אידיאולוגית? עדיף אידיאולוגיה ליברלית מאידיאולוגיה תומכת כיבוש.
אני רק שאלה 512224
אמר ינאי המלך להלני אשתו: הזהרי לא מן הפרושים ולא מן הצדוקים אלא מן הצבועים, שעושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס.
אני רק הערה 512226
אשת ינאי - שלומציון. הלני - מלכת חדייב שהתגיירה.
אני רק הערה 512229
נכון.
אני רק שאלה 512235
כי זו האידיאולוגיה שלך, אז היא עדיפה,

אגב, מסתובב כאן לאחרונה תש''חיסט בעל אידיאולוגיה ליברלית מאוד.
אני כבר מעדיף את תומכי הכיבוש.
אני רק שאלה 512237
לא. היא עדיפה כי היא ליברלית ואבוי לנו מתפיסה לא ליברלית.
אני רק שאלה 512240
אתה מודע לזה שהתנועה הליברלית היא חלק מהליכוד, נכון?
אני רק שאלה 512241
אני לא מדבר על ליברליזם כלכלי (שוק חופשי לא מרוסן ולא מווסת) אלא על ליברליזם פוליטי (זכויות אדם ואזרח).
אני רק שאלה 512252
בקיצור, שטרסלריזם.
אשריך וטוב לך.
תהנה.
אני רק שאלה 512239
התש''חיסט איננו בעל גישה ליבראלית והוא איננו לא נגד הכיבוש ולא נגד מלחמה. אם יש לכוחות מספיק גדולים אינטרסים שתהיה מלחמה, אז היא לגיטימית מבחינתו כי קיים חופש, גם חופש המלחמה.
כך שיכול להיות תש''חיסט ותומך כיבוש.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים