בתשובה לאפופידס, 27/06/09 12:23
אני לא בטוח שהבנתי את הטיעון 514527
יש איזכור לאיסלאם ולנצרות, ליהדות אין.
ואולי לא היו הדברים מעולם 514532
אכן ובעצם יותר מזה: אין ממש התייחסות בתמונות לתמורה כלשהי בנוף המקומי, האורבני או אחר, מאז שיבת ציון - למעט אולי הרקע לאחת התמונות של כיפת הזהב.
ואולי לא היו הדברים מעולם 514549
זוהי אגב נקודת מבט אוריינטליסטית קלסית: מתרפקת על יופי קדום ומתעלמת מאנשים שחיים היום.
לפעמים סיגר הוא רק סיגר 514550
כדאי לציין שזה המצב גם בדרום קוריאה, סין ונצואלה, נורווגיה ועוד הרבה מדינות. נכון, אפשר היה לשים תמונה של רחוב בגבעתיים, אבל מצד שני, אם היו שמים תמונה של רחוב בלגי וקוראים לו רחוב בגבעתיים אף אחד לא היה שם לב. הרחובות והערים בישראל לא כל כך מעניינים וייחודיים חזותית, להבדיל מרחובות ונציה, ניו יורק או אמסטרדאם, ומצד שני יש בישראל הרבה דברים שכן מיוחדים ומעניינים חזותית.
לפעמים סיגר הוא רק סיגר 514551
נו באמת...
ואולי לא היו הדברים מעולם 514571
זה לא מסביר את העלמתו של הכותל המערבי, אחד מהמקומות הקדושים המפורסמים שיש.
אני לא בטוח שהבנתי את הטיעון 514552
וגם לא לבהאיים (ושלהם לפחות נראה מרשים)
אני לא בטוח שהבנתי את הטיעון 514570
אני לא מכיר טיעונים של הבהאיים המקדשים את ירושלים, או קשר היסטורי לעיר.
אני לא בטוח שהבנתי את הטיעון 514573
הערך הוא ''ישראל'', לא ''ירושלים''.
אני לא בטוח שהבנתי את הטיעון 514574
במחשבה שניה, אולי יש בכך משום הכרה של ארה''ב בישראליותה של ירושלים.
אני לא בטוח שהבנתי את הטיעון 514578
או דווקא עם הטענה שמדובר על ''היישות הציונית''.
אני לא בטוח שהבנתי את הטיעון 514575
הערך הוא ישראל, אבל התמונות הן ירושלים וליד.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים