![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אם יש אל אדיש שיודע ''טוב ורע'' יש הבדל, למרות שלא נוכל לדעת אף פעם ''מה טוב'' נדע לפחות שיש ''טוב''. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
למה אם יש אל אדיש מתחייב מכך שהוא "יודע טוב ורע"? | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לא מתחייב, לכן כתבתי ''אם''. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
צודק, לא הבנתי למה ה''אם'' מיועד. | ![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |