בתשובה לאיציק ש., 31/08/09 22:05
הגדלת מספר התלמידים בכיתה יגרום נזק חמור 523168
או אם חלילה ייחסו לו אי-אהדה מפורשת כלפי רבין ז''ל (מעשה שהיה, ובמשך שנים משרד החינוך מירר את חייו).

וכל זה אינו רלוונטי, כי במערכת שבה אי אפשר לפטר מורים, על כל מורה נהדר עם דעות שנויות במחלוקת, מימין או משמאל, יש המון מורים גרועים שאי-אפשר לפטר, וספק אם הרווח עולה על ההפסד.
הגדלת מספר התלמידים בכיתה יגרום נזק חמור 523174
א. איך משרד החינוך מירר את חיי רבין במשך שנים?
ב. הרי דיברנו קודם שאם רוצים -אפשר לפטר מורים. המלחמות שראינו לפיטורי מורים ספציפיים, היו לא פעם בגלל שהיו עצמאיים מדי ולא ממושמעים. יש טעם לפטר מורים לא טובים, אם אפשר להכניס במקומם מורים טובים. אבל משרד החינוך משחרר מדי פעם מחקרים מוזרים: למשל מחקרים המראים שאין חשיבות לגודל הכתה או שהמשכורת איננה הגורם החשוב ביותר למוטיבציה של מורה.
ג. היו נסיונות לפטר מורים: לפטר 20.000 מורים בשוס אחד. הנימוק השיקרי -נדמה לי של הגאונית רונית תירוש-היה שמפטרים מורים לא טובים ושחוקים. יש צמד מילים אמריקאי מתאים לתאר את הדברים: בולשיט. אני מכיר שנים שקיבלו הודעות פיטורים. אפשר אולי להשוות את המהלך לפיטורי 800 העובדים בבנק הפועלים. מהטרה היתה להראות לועד מי הבוס. הבנקים האחרים הביאו לפרישה שקטה ומכובדת של יותר עובדים.
הגדלת מספר התלמידים בכיתה יגרום נזק חמור 523177
א. סמיכות פשוטה: מיררו את חיי אותו מורה.
ב. "אם רוצים אפשר" - אולי, אבל בהתחשב בכך שנטען ש*שני* מורים שלמים סולקו מתפקידם ב-‏2007 בעוון אי התאמה, אפשר לראות בקלות שכנראה קשה לרצות מספיק, או שלא רוצים.
ג. טענו חיטים והודה לו בשעורים. מה זה רלוונטי ש*ניסו*, אם לא הצליחו? זה בערך כמו לטעון שישראל איננה מחזיקה ברוב שטחי יהודה ושומרון, כי אהוד ברק *ניסה* להגיע להסכם בו ייפטר מרובם המוחלט.
הגדלת מספר התלמידים בכיתה יגרום נזק חמור 523180
המישפט האחרון שלך אינו קשור לשום דבר. את הנסיון לפטר 20000 מורים לא הבנתי בהתחלה; הרי היה נוצר מחסור גדול במורים. רק יותר מאוחר הבנתי שרצו פשוט לשבור את ארגוני המורים, לפטר 20000 מורים ולקבל אותם מיד כעובדי קבלן- מקבלים בספטמבר ומפטרים בסוף יוני. היית אוהב את השינוי הזה.
הגדלת מספר התלמידים בכיתה יגרום נזק חמור 523188
יהיה נחמד אם תצליח, לשם שינוי, לא להתווכח עם איש קש. מה שהיו רוצים לעשות לא רלוונטי, לא הצליחו, בין אם הייתי אוהב את זה או לא. *כרגע* פיטורי מורים קשים כקריעת ים סוף, ו*כרגע* כל המשחקים שאתה עושה מסביב לדבר הזה לא קשורים לשום דבר.
הגדלת מספר התלמידים בכיתה יגרום נזק חמור 523205
יהיה נחמד אם תפסיק להיות מחנך האתר.
הגדלת מספר התלמידים בכיתה יגרום נזק חמור 523230
א. אני מקוה שאתה לא לימדת הבנת הנקרא.
הגדלת מספר התלמידים בכיתה יגרום נזק חמור 523239
אני מקווה שאתה מביט לפעמים גם בעצמך במראה. אולי פעם אחת לתמיד תסביר לי איזה נקרא לא הבנתי?
הגדלת מספר התלמידים בכיתה יגרום נזק חמור 523242
איציק ש.: או למשל אם המורה יביע את הדעה המובעת במאמר המצורף.
טווידלדי: או אם חלילה ייחסו לו אי-אהדה מפורשת כלפי רבין ז"ל (מעשה שהיה, ובמשך שנים משרד החינוך מירר את חייו).
איציק ש.: איך משרד החינוך מירר את חיי רבין במשך שנים?
הגדלת מספר התלמידים בכיתה יגרום נזק חמור 523243
אכן הבאת הוכחה ניצחת! "מעשה שהיה, ובמשך שנים משרד החינוך מירר את חייו)". שאלתי מהו המעשה שהיה. עדיין לא לא הבנתי מהי אי הבנת המיקרא שכאן. כנראה שבאמת יש לי בעיה בהבנת הנקרא.
הגדלת מספר התלמידים בכיתה יגרום נזק חמור 523245
באמת יש לך: לא לרבין מררו את החיים, למורה שהביע אי-אהדה מררו את החיים.
הגדלת מספר התלמידים בכיתה יגרום נזק חמור 523250
צודק. עכשיו שמתי לב.
הגדלת מספר התלמידים בכיתה יגרום נזק חמור 523259
תגובה 522957
הגדלת מספר התלמידים בכיתה יגרום נזק חמור 523261
איזה משני האיילים האלמוניים את/ה?
הגדלת מספר התלמידים בכיתה יגרום נזק חמור 523268
השני

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים