בתשובה להאייל האלמוני, 14/09/09 11:54
כמה תיקונים וחידוד מידע 525416
הבונוס הוא העיקר בעיני, המערכת של פייפאל היא עדיפה מבחינת הלקוח בהרבה על צורת התשלום הנהוגה באינטרנט הישראלי כיום.
כל סיפורי האימה על ספקים שמאחרים עם המשלוח או לא שולחים בכלל, או מוצרים שונים שמגיעים במקום, כל זה לא קיים בפייפאל. אם קורה כזה דבר הזיכוי הוא מיידי, כמעט בלי צורך להביא הוכחות.

כולי תקווה שזה יהפוך לסטנדרט למסחר אינטרנטי בארץ בעתיד הקרוב.
כמה תיקונים וחידוד מידע 525444
עד כמה זה באמת הסטנדרט (מניסיון אישי, כמובן)?
זה נשמע כמו מודל עסקי ממש גרוע.
כמה תיקונים וחידוד מידע 525490
למה?
כמה תיקונים וחידוד מידע 525505
הניסיון האישי שלי הוא לא רחב, אבל באיביי (מן הסתם) הכל בפייפאל, וכך גם בעוד האתרים הספורים שמהם קניתי מוצרים.
זה אולי מודל עיסקי לא מושלם, אבל כשיש צרכנים כמוני שתמיד יבחר במוכר עם שעובד עם פייפאל על פני שמוכר שלא, אני חושב שיש יתרון למי שילך איתם.

חברים מספרים שבארה"ב אתה יכול להחזיר מוצר מכל סיבה שהיא, אפילו אם השתמשת בו והרסת אותו. זה גם כן נשמע כמו מודל עסקי רע מאוד, אבל אם זה נפוץ בארה"ב כמו שאומרים כנראה שהוא עובד.

1 חבר שלי נשבע שקנה זוג נעליים, הלך איתם במשך שבוע בתנאים לא קלים, והחזיר אותם לחנות כשהם במצב נוראי וקיבל החזר כספי מלא (לא זיכוי, מזומן).
כמה תיקונים וחידוד מידע 525506
Indeed this practice is very common. It encourages people to buy things, right then and there, because they can always return it later (like if they find the same for less).

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים