בתשובה לדובי קננגיסר, 14/01/02 13:52
כמו קוביין הבועט בדלי הקלישאות 52674
זה לא קשור.
פשוט שלחתי לך לפני כמה זמן הודעה באי מייל.
בן כמה אתה?
למה לא יזכרו את קריפ?
כל בנאדם שהולך ברחוב ידע טוב מאוד מהוא השיר כשתזמזם לו את קריפ.
בניגוד לשירים אחרים שלהם(וזה כולל את אוקיי קומפיוטר).
המצעדים האלה באמת שלא מעניינים אותי,אותי מעניינת העובדה שכיום כבר,אף אחד לא זוכר את אוקיי קומפיוטר חוץ ממעריצים של הלהקה בלבד.
דווקא האלבום הזה היה זמני מאוד,כי אותם מצעדים היו רק באותה שנה שהוא יצא,להגיד שהוא האלבום של שנות התשעים יהיה סתם הגזמה לא מוצדקת.
כיום אם תעשה את אותו מצעד לגבי האלבום,תיראה שהוא יקבל אחוזים מאוד מועטים,בניגוד לנוורמיינד שזוכרים ויזכרו אותו עוד הרבה הרבה שנים.
העולם לא רוצה גיבורים?
זאת חדשה,מכיוון שאין אחד שלא מחפש גיבורים,קלישאות ואגדות.
ואפשר היה לראות את זה יותר טוב כשמגדלי התאומים קרסו.
אני לא חושב שמקומם של רדיו הד בהיסטוריית הרוק,לא כשמשווים אותם לביטלס,ג'ימי הנדריקס,הסקס פיסטולס,הדלתות,ונירוונה.
כמו קוביין הבועט בדלי הקלישאות 52689
אני בן 23, ואני די חושב שעצם השאלה היא עלבון, אבל לא נכנס לזה.
תראה, אני לא מעריץ. אני חובב מוזיקה, ואני ממש לא מתכוון להכנס לויכוח של "המוזיקה שלי יותר חזקה" איתך. כולם מכירים את קריפ? יופי. כולם מכירים את "עוד לבנה בחומה חלק 2", אבל אתה לא תגיד שזה השיר היחיד של פינק פלויד. העובדה שאתה משאיר לתחנות הרדיו את זכות הבכורה לקבוע מהם השירים החשובים של כל להקה - זה יאמר לגנותך, לא לגנות רדיוהד.

המצעדים הללו, להזכירך, נערכו בסוף 1999-תחילת 2000. OK קומפיוטר יצא ב- 97'. כלומר, הטענה שלך כאילו מדובר ב"אפקט שרק" היא מופרכת מיסודה.

קרא איזשהו טקסט שעוסק בעידן הפוסט-מודרני בו אנו חיים, ותגלה שאין גיבורים, ולא יכולים להיות גיבורים. או אולי ליתר דיוק: יש גיבורים, אבל זה לא בגלל שהם באופן אינהרנטי גיבורים, או שהם חיפשו את זה. הגבורה נופלת על אנשים, במקרה הטוב. בדרך כלל הם נשארים לוזרים עד סוף ימיהם.

אני לא מתכוון להגיד מי לא נכנס להיסטוריה של הרוק. לנירוונה בהחלט יש מקום שם. אבל גם לרדיוהד. ההתעקשות שלך לשלול אותם נראית, בעיני, תמוהה, ומחזירה אותי למה שאמרו למעלה על קבעון מחשבתי כלשהו שלך. זה שהלכת להופעה שלמה של דת' מטאל כדי לסבול לא מוכיח דבר וחצי דבר על הפתיחות שלך למוזיקה, בדיוק כמו שזה שאני מאזין לפעמים לקול המוזיקה לא הופך אותי לחובב מוזיקה קלאסית.
כמו קוביין הבועט בדלי הקלישאות 52815
לא התכוונתי להעליב.
פשוט עיניין אותי לדעת בן כמה הערוך הראשי.
אל תערבב חלב ובשר
פינק פלויד היא להקה של אלבום אחד,אתה שואל למה?
קודם כל ביגלל שהאלבום הזה הוא ווטרס טהור,בלי אף אחד אחר,מה שהופך אותו לשל ווטרס ולא לשל פינק פלויד.
דבר שני ביגלל שכל האלבום הוא פצצה מהלכת,לא רק השיר שנתת כדוגמא.
רדיו הד לעומת פינק פלויד(השוואה טפשית) היא להקה שהתיימרה לעשות הרבה יותר ממה שעשתה,ודווקא בשיר שלא התיימר להיות שום דבר היא זכתה בפרס.
אחרי זה כמובן היא עשתה מהשיר הזה כאילו שהוא השיר של שנות התשעים ואז הם הפכו למין חמי רודנר סוג ב'.
ולמה הטענה שלי מופרכת מיסודה?
אתה חושב שהאלבום הזה יזכה לאותה הכרה כיום?
כי לפי דעתי הנוורמיינד כן,ואני חושה שהרבה יסכימו איתי על זה.
לא אמרתי שיש גיבורים כיום,אמרתי שהעולם זקוק לגיבורים.
הגיבורים בדרך כלל באים באופן אומנותי ולא מציאותי,כי גיבורים לא יכולים לביות מציאותיים,ואותם רופאים שמצילים אלפי אנשים כל יום ממוות בטוח הופכים מיד לאנשי עבודה ומציאות ולא לגיבורים.
הגיבוריים האמיתיים נמצאים באגדות.
הרוק הוא אגדה,הוא משפיע על המציאות דרך בועה של קלישאות.
נירוונה היא אחת מאותם קלישאות אחרונות ברוק.
כיאה לקלישאות-הם נכנסות לספר ההיסטוריה.
ורק אלה שיצרו אגדות נכנסים לאותו ספר,רדיו הד-לא!
למה מגיע לרדיו הד להיכנס לספר ההיסטוריה הזה?
ואם כן,אז למה לא מגיע ללהקה כמו רייג' אגיינסט דה משין להיכנס לאותו ספר?
ולדרים ת'יאתר?
וללינקין פארק?
סרבק,כל להקה מסכנה שתקום ותתיימר להיות משהו גדול תיכנס לספר ההיסטוריה של הרוק?
אני מסכים איתך שעצם הליכתי לערב דת' לא עושה אותי פתוח,ואם היתה באפשרותי להוכיח לך שאני פתוח הייתי מוכיח.
אולי עצם זה שאני לא מתחמק משום טענה שאתה אומר לי בויכוח ועונה על הכל עושה אותי פתוח?
בכל מיקרה,
אני מתחיל לכתוב כתבה כרגע על משפחת סימפסון,אתה יכול להגיד לי מה אלה המסמכים-
doc
rtf
?
כתבו על משפחת סימפסון באתר הזה דרך אגב או שעדיין לא?
כמו קוביין הבועט בדלי הקלישאות 52851
א. רדיוהד. מילה אחת. יש סיבה כלשהי שאתה מתעקש להפריד לשתי מילים?
ב. נמאס לי כבר מהויכוח הדבילי הזה. רוצה לקלל את רדיוהד? שיבושם לך, ממש לא מעניין אותי. הטענה שלך מופרכת מכיוון שאת כל מצעדי העשור הם הובילו 3 שנים אחרי צאת OK קומפיוטר, אבל זה כבר באמת נעשה מגוחך לדבר איתך על זה.
ג. DOC ו-RTF הם שני פורמטים של קבצים. את הראשון מייצרת תוכנת WORD של מיקרוסופט כברירת מחדל. את השני מייצרים מרבית מעבדי התמלילים המודרניים, ויאפשר לי לקרוא את המאמר שלך אם אתה לא משתמש בWORD.
ד. למיטב זכרוני, לא הייתה כתבה על הסימפסונים, אבל אני סנילי.
ה. יש סיבה שכל זה לא קורה באימייל?
כמו קוביין הבועט בדלי הקלישאות 52942
א.אולי אני מפריד לשתי מילים כי גם אני סנילי
ב.למה נעשה מגוחך לדבר איתי על זה?
אתה באמת חושב שרדיוהד,אחרי הביטלס,ג'ימי הנדריקס,ג'ים מוריסון,סקס פיסטולס,ונירוונה,היא להקה שתיזכר עוד 30 שנה?
אם כן,הויכוח נגמר.
ג.אוקיי אז אני אשלח לך בוורד.
ד.אני מקווה באמת שאין כתבות על הסימפסונים כי אני רוצה לחדש משהו ולא לחזור על כתבה של מישהו אחר.
ה.זה לא קורה באי מייל גם ביגלל שאני סנילי,וגם ביגלל שחשבתי שאם אני כבר מגיב על דבריך אז למה לא לשאול.
כמו קוביין הבועט בדלי הקלישאות 54843
רדיוהד - מקום 15 בחמישים הלהקות הטובות מאז שנות השישים כולל.
לא שאני מסכים עם הרשימה, אבל רק כדי להראות לך שאני לא בדיוק היחיד שמעריך את רדיוהד.
כמו קוביין הבועט בדלי הקלישאות 54875
דבר ראשון אני לא חושב שאתה היחיד שחושב שרדיוהד הם גדולים.
ודבר שני, ראיתי את הרשימה הזאת לפני כמה ימים,פשוט מצחיק,הרמונס לפני הסקס פיסטולס,אין הדלתות ואין קווין,ואיפה לעזאזל סאונד גרדן,שבלעדיה אין פרל ג'ם?
בלאק סבאת' במקום ה-‏30 ופינק פלויד במקום ה-‏49.
והכי מצחיק-קורן במקום ה-‏45 או משהו כזה.
אם אתה מזדהה עם האידיוטים האלה שכתבו את זה,שלא מייצגים אפילו 5% מהקהל הרחב,אז שיהיה לבריאות.
רדיוהד זכתה להרבה ביקורות טובות,זה הכל.
אי אפשר באמת לקחת אותה כלהקה אגדית ששינתה את שנות התשעים במוסיקה או במציאות.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים