בתשובה לדרומי, 07/10/09 11:42
רק 22%? 526762
מה הסיכוי שיקרו המאוראות הבאים:

1. תבוא מאחורי מכונית יותר מהירה (במסלול השמאלי)

2. תבוא לפני מכונית יותר איטית (לדוגמה: משאית) בנתיב הימני.

אם (2) די סביר ו־(1) פחות, עדיף לי כבר להשאר בנתיב השמאלי. גם אם הוא כרגע פנוי. החשש הוא תמיד שאני אהיה מאחורי משאית ובנתיב השמאלי יעקוף אותה טור שלם ובכך יעכב אותי.
רק 22%? 526769
1. זו אסטרטגיה סבירה, אבל אני לא חושב שהיא תואמת את החוק. (לא שיש לי בעיה עם זה).

2. זו אסטרטגיה סבירה, אבל היא מחייבת תשומת-לב והתחשבות. אם אכן מגיע נהג מהיר ממך מאחוריך, אתה צריך לשים לב לכך ולפנות לו את הדרך.
רק 22%? 526770
2. למיטב הכרתי אני אכן מפנה את הדרך כשמגיעה מאחורי מכונית מהירה יותר.
רק 22%? 526887
למה, מה הבעיה הגדולה לעבור שמאלה כשאתה מגיע למשאית?
אני לא מדבר על כביש עמוס, שבו ברור לך שאם תרד ימינה, אתה תתקדם עד המשאית ואז לא תוכל לחזור שמאלה. כשהנתיב השמאלי פחות או יותר פנוי, אין שום סיבה סבירה לא לרדת ימינה.

ומעבר לזה, 'עדיף לי' זה אחלה, אבל 'חוקי' זה גם חשוב, לא?
'נוהג רכב ישתמש ככל האפשר בצדו הימני הקיצוני של הכביש, אף בכביש חד-סטרי, או בצידו הימני הקיצוני של הנתיב המיועד לאותו סוג רכב, הכל בכפוף להוראות חלק זה' (מכאן http://www.xn--5dbdebcwf6bwf5dhw.com/TaaburaLaws/ איפשהו באמצע הדף. כנראה חלק מתקנות התעבורה)
רק 22%? 526889
''משאית'' היא ''מקרה טיפוסי'' של רכב איטי שקשה לעקוף אותו. משאית איטית מסתירה לי את שדה הראיה.

מרפי טוען שאם אני מקפיד על הכלל שלך (ושל המחוקק), ברגע שאנסה לעקוף את המשאית האיטית אתעכב ע''י טור מכוניות בנתיב השני.
יבוא 527486
"החשש הוא תמיד שאני אהיה מאחורי משאית ובנתיב השמאלי יעקוף אותה טור שלם ובכך יעכב אותי."
האם לא הגיע הזמן שנתחיל (אנחנו הנוהגים בטור השלם שבנתיב השמאלי) לתת לזה שתקוע אחרי המשאית להיכנס לפנינו ולעקוף אותה, גם במחיר עיכוב קל לנו ולאלו שאחרינו?

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים