בתשובה לנדב, 17/01/02 18:27
רביעיית המאוננים מסיאטל 53549
1. אני לא ממש מבין מה כתבת שם, אז נעזוב אתץ הנקודה הזו.
2. הסולואים של הנדריקס לא היו קלישאתיים כשהוא ניגן אותם, היום הרבה מנסים לנגן כמוהו אבל מעט מאוד מצליחים להכנס בהצלחה קצת השפעה הנדריקסית לנגינה שלהם (שימוש בפידבק למשל) בדרך כלל משתמשים בזה כדי לחזק סולו ולא להחזיק סולו שלם. רוב הגיטריסטים הלכו לכיוון של פייג', קלפטון קנופפלר ודומיהם, סולואים קצת יותר איטיים, והרבה יותר נגינים (אני לא בטוח שאפילו הנדריקס עצמו היה מסוגל לחזור על כמה מהסולואים הקיצוניים שלו), לפני כמה שנים הוציאו אלבום מחווה עם גרסאות כיסוי לשירים של הנדריקס, כל מי שניסה לעשות כיסוי קוב למקור קיבל חיקוי עלוב, רק השירים שקיבלו עיבוד שונה לחלוטין (למשל purple haze בביצוע אלקטרוני של הקיור) יצאו שוים שמיעה.
3. שנות השמונים היו שנים של פופ אלקטרוני, היה מעט מאוד רוק אמיתי, אקסל רוז עשה מוזיקה סתמית אבל לזכותו יאמר שאחריו התחילו אנשים להיזכר שיש גיטרות חשמליות וסולואים מהירים, אחרי שאפילו U2 ויתרו ועברו לפופ והשאירו אותנו עם בון ג'ובי.
4. קליטות זה לא קריטריון משמעותי עבורך אבל הוא אחד הקריטריונים החשובים של עורכים מוזיקליים בתוכניות רדיו ובMTV.
ב OK computer יש לא מעט צלילים אלקטרוניים (לא כולל גיטרה חשמלית), בעיקר בפתיחות סיומות וקטעי קישור אבל גם בתוך השירים.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים