בתשובה להמסביר לצרכן, 03/05/10 13:41
ממש לא 542194
זה לא חייב להתבסס על מידע גנטי או על מידע פרטני בכלל. מספיק שהפרמיות מחושבות יחסית לתשלומי התביעות ההיסטוריים, כמו בביטוח רכב (לא שאני יודע שזה המצב).
ממש לא 542202
טוב, אם פיטרו אותה על בסיס העלאת הפרמיה - אז זה לא גנטי. אני אתפלא אם מותר לפטר בגלל שינויים "קלים" בפרמיה - אבל אם מוצאים אצל העובד חשש גבוה להתקף לב, והביטוח מחשיב אותו לסיכון-גבוה ודורש עבורו פרמיה גבוהה בלתי נסבלת...

ולצפריר: אם היא מסרה את המידע, זה היה חכם - כי אם מפטרים אותה בגלל סיבה אחרת (נגיד התחילה לאחר ולהיעדר) היא יכולה לטעון שזה בגלל המידע - וככה היא הפכה למסמר בלי ראש.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים