ואת בעיות המשמעת נפתור בתלבושת אחידה 542647
פרט לשופוני, אין שום סיבה שמרצה ישקיע את רוב זמנו‏1 באפקטים ובעיצוב. PowerPoint וכל תוכנות המצגות האחרות כוללות תבניות מוכנות למכביר, שמאפשרות למרצה להשקיע את זמנו במשימה לה הוא נדרש - לארגן חומר לא-מאורגן, ולהציג את ראשי הפרקים.
______
1אגב, "את מירב זמנו" משמע "את המקסימום של הזמן שלו"?
ואת בעיות המשמעת נפתור בתלבושת אחידה 542648
אם אתה יכול לקרוא בעצמך רק את ראשי הפרקים, אתה חייב להשקיע יותר מדי זמן בהקשבה למצגת, ולא יכול לסקור בעצמך את הנתונים.
ואת בעיות המשמעת נפתור בתלבושת אחידה 542649
> "להשקיע יותר מדי זמן בהקשבה למצגת"

להקדיש זמן בבית, לישון בלילה, לשתות קפה, ליטול ריטלין (רק לא לספר את זה לארי שביט) - הכול לפי העניין.

> "ולא יכול לסקור בעצמך את הנתונים."

ברוב הקורסים שאני ממשתתף בהם נהוג להעביר את החומר הגולמי (והלא-מסווג) לפני ההרצאה או אחריה. פרט לענייני סיווג, איני רואה סיבה שהסידור הזה לא יעבוד גם אצל מרצים במדים.
ואת בעיות המשמעת נפתור בתלבושת אחידה 542651
בתקווה שאני לא פותח שרשורפלצת:
מה הקשר בין ארי שביט וריטלין?
ואת בעיות המשמעת נפתור בתלבושת אחידה 542652
"יו"ר קדימה היא אדם ערכי, פטריוטי ונקי מרבב. היא אינטליגנטית ומהירת תפישה. ואולם, על פגם אחד שלה אין ויכוח: לבני קצרת רוח. המחמירים מעריכים שלשרת החוץ יש בעיית קשב. היא לא מסוגלת להעמיק במסמך או להאריך בדיון. היא לא מלבנת נושא עד תום. מחשבתה אינה בהירה והיא אינה יודעת להבחין בין עיקר לטפל."
ואת בעיות המשמעת נפתור בתלבושת אחידה 542655
תודה.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים