בתשובה להיא, 30/07/10 1:26
לא קאשור לסלימאן 547473
אני לא מבין את הלוגיצ'סקי חמי שאת מציגה פה. האם, במידה והבר-נש לא היה ערבי, אזי היותו נשוי היא סיבה לדרוש הקלה בעונשו?
היותו אב לבנות לא רלוונטי; היותו נשוי כן (ואת מוזמנת למצוא ולו מקום אחד שבו, אנוכי המחפש הידוע, טענתי שהבן-אדם הזה בסדר. לא תמצאי). ברם את עושה פה וורוירונג מסויים, כשאת מערבת בין הטענות *כלפי התביעה* לטענות *כלפי האיש*. האיש מיט שמוץ באדק לגמרי; אבל הטענות *כלפי התביעה* הן ש*ההתערבות המשפטית* (והוא הורשע במשפט פלילי, לא הועמד בפני חבר הלקטורים של הגסטוס של הדיונים האקדמיים) פסולה. ומש*ההתערבות המשפטית, והרשעתו באונס* היא הנושא העומד לדיון, הרי שהתנהגותו והתנהגותה שניהם כפופים לנושא.
אני מתקשה להאמין שאת טוענת ברצינות שהזעזוע *המופנה כלפי התביעה* צריך להיות בגלל שהוא היה נשוי. אם כי ייאמר שלאור הלגיטימציה של בגידות בחלקים לא מועטים של החברה הישראלית, לפחות זו המיוצגת בתקשורת, דווקא היה בזה הגיון מעוות כלשהו.

ובסוף, נשארים עם זה שאת קובעת עם פחות מדי פרטים ודמיון משלים - שזה לא שונה בהרבה ממה שמה שאת מאשימה בו את הדיון.
לא קאשור לסלימאן 547474
ואגב, כתב האישום המקורי אכן כלל אונס בכפיה. והוא תוקן - לאחר שהמתלוננת העידה בבית המשפט שלא דובר בכפיה.

(ואם כבר ספקולציות, הנה אחת אחרת סבירה לא פחות:
הנאשם והמתלוננת דיברו כמה דקות (כרבע שעה, כפי שפורסם), ואזי עלו למעלה ועשו מה שעשו, ואז הנאשם - בצורה מעוררת גועל - לקח את עצמו וברח. זה העליב מאוד את המתלוננת, והיא החליטה להתלונן נגדו. אם כן, לפי הפרשנות הזו, שאיננה יותר בלתי-סבירה מכל פרשנות ספקולטיבית אחרת, לא היותו נשוי ולא היותו ערבי היו הפקטורים העיקריים שהובילו לכתב האישום, אלא היותו מנוול וטיפש).
לא קאשור לסלימאן 547476
"אני לא מבין את ה§§§§§§??? שאת מציגה פה"

כבר על זה אנחנו יכולים להסכים. אני מתקשה למצוא את הקשר בין מה שכתבתי לתשובה שלך, וחוסר הבנה מצדך בהחלט נראה לי הסיבה לכך.

אני לא ייחסתי לך שום טיעון (ובהחלט מודעת לכך שהדברים שהעלתי לא נכתבו על ידיך). אני ניסיתי להסביר לך את טענתי הראשונית. זו שמתייחסת לדיון הציבורי. האש והגופרית הרגשיים שהופנו בזירה הוירטואלית בעיקר כלפי המתלוננת, והרבה פחות כלפי התביעה.

כל הטיעונים שאתה מייחס לי לא קשורים בכלל למה שכתבתי, ואני לא מתכוונת, לאור גודלו של הדיסוננס, ולאור העוינות שמלווה אותו, לנסות ולהבהיר לך את דברי פעם נוספת.

נ.ב. כן, האפשרות שהיא התלוננה בגלל עלבון אכן מתקיימת לצד האפשרות שהיא התלוננה בגלל אלמנט של כפיה.
לא קאשור לסלימאן 547478
גם לקבוע שאת לא מתכוונת להסביר, וגם תוך כדי להאשים אותי בזה שאת לא מסבירה. מרשים למדי.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים