בתשובה לl, 05/08/10 19:09
יגעתי ומצאתי את התגובה 547964
===>"זו הגדרה שלך או הגדרה מקובלת ש"הומניסט יעדיף אדם יוצר על פני אדם נח"?"
זו לא הגדרה אלא טענה שניסיתי להוכיח כמיטב יכולתי.

===>"ולמה בכל מיקרה חשוב לך לטעון שאין סתירה בין להאמין במצוות הדת לבין להיות הומניסט?"
זה לא חשוב לי וגם לא טענתי את זה, טענתי שבאופן כללי (גם על פי ההומניזים) לא טוב לעבור תרבויות אלא אם כן יש סיבה מספיק טובה . נראה לי שלרוב האנשים אין סיבה מספיק טובה לכן התבוללות המונית תהיה לא מקובלת גם על ההומניסטים.
יגעתי ומצאתי את התגובה 547970
אני מסכים לסיפא שלך.

כלומר, אני מסכים שאתה חושב שהתבוללות המונית לא תהיה מקובלת על הומניסטים.

אפילו אם ניקח רק את הטיעון שהצגת בפסקה הזו, יש כל מיני סיבות טובות למעבר תרבויות.
יגעתי ומצאתי את התגובה 547974
ברור‏1 שיש סיבות טובות למעבר בין תרבויות אבל ככלל אצבע מעברים המוניים הם טעות. תסתכל על אירופה, היא הייתה בטוחה שהיא מסוגלת להתמודד עם תרבויות שונות, עכשיו היא גם נסגרת וגם מנסה לכפות את התרבות שלה על המהגרים.
__________
1 למען הפשטות הודעה זאת נכתבה כהומניסט.
יגעתי ומצאתי את התגובה 547975
מעברים המוניים הם כורח המציאות. אני מניח שבעיניך היווצרות הג'אז היא טעות דומה.
יגעתי ומצאתי את התגובה 547976
לא תמיד מעברים המוניים הם כורח המציאות לפעמים הם סתם נוחות (כמו מה שמצופה שיקרה באירלנד). הנחתך שגויה ולו רק כי ג'ז הוא שינוי תרבותי קטן.
יגעתי ומצאתי את התגובה 547978
ג'ז הוא שינוי תרבותי קטן שהוא חלק ממיזוג תרבויות גדול, אך חד־כיווני ברובו.
יגעתי ומצאתי את התגובה 547982
ה''מיזוג תרבויות'' הזה כלל חטיפה, עבדות, אפליה קיצונית שהלכה ופחתה (אך עדיין קיימת) וזלזול עמוק בתרבות. להסתכל על כל זה דרך סגנון מוזיקלי מוצלח ככל שיהיה זה לא רציני.
יגעתי ומצאתי את התגובה 547979
תגובה 547619 אז אתה באמת חושב שכהומניסט זה מה שצריך לעשות?

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים