בתשובה לנועה ו, 24/09/10 17:16
עובדות על אבידות בתאונות דרכים וכביש 551790
לא הייתי מרחיק לכת עד כדי ניסוח קיצוני כזה. אני חשבתי יותר בכיוון של ''לא מאוד אכפת לנו כשערבים נהרגים.'' כש-''לנו'' משמש כאן בתפקיד ''הקונסנזוס היהודי.''
עובדות על אבידות בתאונות דרכים וכביש 551794
אני לא מכיר את צומת ראמה אבל אם היא ת''פ של המועצה המקומית (להבדיל ממע''צ) והמועצה המקומית היא של בני דודנו אז אין מצב שמשהו ישתנה

זה מה שקורין ''עניין תרבותי''
עובדות על אבידות בתאונות דרכים וכביש 551795
אני תוהה אם עיניך ה... הבה נגדיר אותן "לא לא-גזעניות" שזפו את הידיעה בלינק הזה או שאצבעותיך ה... הבה נגדיר אותן "נוטות לדעות קדומות על קבוצות אתניות השונות ממך" התעצלו מכדי ללחוץ עליו.
עובדות על אבידות בתאונות דרכים וכביש 551797
ו... ?

בתור גזען אני בד"כ לא טורח לקרוא את העלון של המשת"פים

אבל מכיוון שאין לי כרגע חיים חרגתי ממנהגי וקראתי

משפט המפתח הוא בסוף הפסקה הראשונה: "רוב הצמתים האמורים מחברים יישוב לכביש ראשי."

ודי לחכימא
עובדות על אבידות בתאונות דרכים וכביש 551802
מתי הצבת תאורה ורמזור הן באחריות המועצה המקומית, ומתי באחריות מע"צ?
עובדות על אבידות בתאונות דרכים וכביש 551810
למיטב ידיעתי האחריות על צומת ראמה היא של מע"צ. ליתר דיוק: מי שעובד שם כיום על הרחבתה של הצומת זה מע"צ, למיטב הבנתי.
עובדות על אבידות בתאונות דרכים וכביש 551818
כלומר, בתוך עיר / כפר, האחריות היא על הרשות המקומית, אבל מחוץ זה מע"צ?
עובדות על אבידות בתאונות דרכים וכביש 551819
בדרך כלל מה שקורה במצבים כאלה של חיבור ישוב לכביש זה שמע"צ אומרים שזה צריך לבוא על חשבון המועצה/עיריה והמועצה אומרת שזה צריך לבוא על חשבון המדינה

ואז מתחיל משא ומתן פוליטי עד שמגיעים לעמק השווה או לבחירות , מה שבא קודם

בישובים יהודיים זה נגמר בדר"כ יותר מהר מכיוון שיש לחץ של התושבים על המועצה לסגור עניין (חוץ מזה שליהודים יש גם יותר השפעה)

במקרה של הגליל נראה לי שראשי המועצות היהודים משתמשים בערבים כדי לנסות לקבוע תקדים שהמדינה היא האחראית ואם באמת עובדים עכשיו בצומת ראמה אז זה כנראה אומר שהם גם הצליחו

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים