בתשובה לירדן ניר-בוכבינדר, 01/11/10 22:05
הקשר הגורדי 555202
גם לי קרה מקרה דומה עם נטויז'ן שחייבו אותי על ארבעה חודשי שימוש לאחר שהתנתקתי מהם. לא התנתקתי בגלל השירות, אלא בגלל האינטרנט הירוד שהם סיפקו. אבל בגלל השירות ברור לא אשוב להיות לקוח שלהם. חמש פעמים אמרה לי נציגת שירות שהתלונה מוצדקת ושהחיוב יוחזר, ולא חזר. בלי לעשות פרסומת, כבר שנה אני גולש עם סמייל, והכל דופק כמו שעון.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים